کد خبر: ۲۲۲۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

آخرین خبر ها از کنکور سراسری ۹۳

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۳ از روز ۱۶ آذر، گفت: تا صبح امروز ۳۲۲ هزار و ۶۹۰ داوطلب در آزمون کنکور سراسری ثبت نام کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال 93 از روز 16 آذر و مهلت آن تا پایان روز 23 آذرماه، گفت: بر‌اساس ضوابط موجود، دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، دارندگان گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و داوطلبانی که گواهینامه دوره پیش دانشگاهی خود را حداکثر تا 31 شهریور سال 93 اخذ می‌کنند، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

وی افزود: دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دارندگان مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و آن دسته از دانشجویان مقطع کاردانی که حداکثر تا 31 شهریورماه 93 فارغ التحصیل خواهند شد، نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 93 را خواهند داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان متقاضی گزینش در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی و حتی داوطلبان متقاضی رشته‌های بدون آزمون نیز باید در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام خود را انجام دهند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان قبل از تکمیل تقاضانامه اینترنتی آزمون در سایت سنجش، فرم پیش نویس مندرج در صفحه 45 دفترچه راهنمای این آزمون را تکمیل کنند و پس از اطمینان از صحت مطالب، آنها را در تقاضانامه اینترنتی به ثبت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام، در انتها یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کدپیگیری 16 رقمی به داوطلبان ارائه می‌شود که به منزله اتمام ثبت نام خواهد بود و در غیر این صورت، فرآیند ثبت نام تکمیل نشده است.

به گزارش تسنیم، توکلی اضافه کرد: تا ساعت هشت صبح امروز، 20 آذرماه 92،  322 هزار و 690 داوطلب برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 92 اقدام کرده‌اند که توصیه می‌کنیم داوطلبان هر چه سریعتر ثبت نام خود را انجام داده و به روزهای پایانی نیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین