کد خبر: ۲۲۲۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

صبای قم شش میلیون جریمه شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تاخیر در ورود تیم صبای قم در بازی مقابل نفت تهران و همچنین اتفاقات دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم صبای قم به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در ورود به زمین در نیمه دوم بازی اش مقابل نفت تهران به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است. همچنین در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در 17 آبان 92صدیقی نماینده فدراسیون فوتبال در 10 آذر 92 در محل کمیته انضباطی حاضر شد و اظهار کرد که ازآنجاییکه تنها در چند دقیقه و به صورت کوتاه اهانت از سوی تماشاگران منتسب به تراکتورسازی تبریز صورت گرفته است لذا از گزارش آن صرفنظر کرده است.

در پايان خاطرنشان مي‌شود: بنا به مراتب کمیته انضباطی از آنجاییکه نسبت به موضوع تخلف تماشاگران تراکتورسازی تبریز سابقا اظهارنظر کرده است بدینوسیله به آقای صدیقی و کلیه نمایندگان فدراسیون و ناظران مسابقات یادآور می شود  که در راستای کشف حقیقت و صدور آرای عادلانه، نسبت به کوچکترین وقایع مسابقه هم حساس بوده و آنها را در نظراتشان اعلام کنند.  به این ترتیب صدیقی منعی برای ادامه نظارت ندارد. رای صادره قطعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین