کد خبر: ۲۲۲۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

رویانیان: هرگز از حق باشگاه پرسپولیس کوتاه نخواهم آمد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران در واکنش به محرومیت دو جلسه علی دایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه گفت: هرگز از حق باشگاه کوتاه نخواهم آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد رویانیان چهارشنبه شب در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه از حق باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی اش هرگز کوتاه نخواهیم آمد، افزود: پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهم داد. وی با گلایه از تعدادی از مسوولان فدراسیون فوتبال ادامه داد: برخوردهای متوالی اخیر با سرمربی تیم فوتبال و باشگاه پرسپولیس کاملا ناعادلانه و نشأت گرفته از سیاست یک بام و دو هوا در برخی ارکان ها و کمیته های فدراسیون فوتبال است. به اعتقاد وی، این مساله کاملا محکوم است و به زودی با اطلاعیه رسمی، ابعاد این نوع برخوردها موشکافی خواهد شد. 

به گزارش ایرنا،وی با اشاره به اینکه در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش و همچنین جلوگیری از تضییع حق و حقوق سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به هیچ وجه کوتاهی نخواهد شد، اضافه کرد: بر حسب وظیفه و رسالتی که دارم در این ارتباط نه تنها کوتاه نخواهم آمد، بلکه اگر به نتیجه معقولی نرسم، چاره ای جز این ندارم که مسوولیت باشگاه پرسپولیس را به هیات مدیره و دولت واگذار کنم. 

رویانیان با بیان اینکه وقت آن رسیده که هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نقش خود را ایفا کرده و از طریق مراجع ذیصلاح و دولت برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش پیگیری های لازم را انجام دهد، تصریح کرد: به طور کتبی به رای صادره استیناف اعتراض کرده و آن را واخواهی خواهم کرد و از رییس فدراسیون فوتبال نیز به طور جدی می خواهم در این ماجرا ورود کرده و عواقب آن را مدیریت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد: ما این حکم را برنمی تابیم و سیاست یک بام و دو هوا و اجحاف در حق پرسپولیس و هوادارانش و ساکت کردن صدای اعتراض برحق سرمربی پرسپولیس موضوعی نیست که در قبال آن سکوت کرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین