کد خبر: ۲۲۲۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴

امکان ارسال ایمیل با دست خط کاربران

چندی پیش در رسانه‌ها اعلام شد که گوگل ابزار جدیدی برای ارسال ایمیل دست‌نویس به "جی میل" افزوده است که به کاربر امکان می‌دهد با دست خط خود به دیگران نامه الکترونیکی ارسال کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کاربر می‌تواند با مکان‌نما و پد ماوس آنچه را که می‌خواهد بنویسد و گوگل نهایت تلاش خود را برای تایپ کلمات کاربر با همان دست خط می‌کند و همچنین کلمات مشابهی را که کاربر می‌تواند از آنها انتخاب کند نیز پیشنهاد می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها این ابزار برای کاربران جی‌میل در بیش از 50 زبان و برای کاربران Google Docs در 20 زبان عرضه شده است.

به گزارش ایسنا،‌مقامات گوگل می‌گویند: ورودی دست خط، اینترنت را برای استفاده همه مردم در سراسر جهان آسان‌تر می‌کند و همچنین گامی در جهت برداشتن موانع بین زبان‌ها تلقی می‌شود.

کاربران به آسانی به جی‌میل یا Docs وارد می‌شوند، در بخش تنظیمات، تنظیمات زبان را انتخاب می‌کنند، گزینه " تمام زبان‌ها را نشان بدهد" را کلیک می‌کنند، سپس "ابزار ورودی را امکان‌پذیر کن" را انتخاب کرده و در نهایت فهرستی از تمامی انواع صفحه کلید گوگل نمایش داده می‌شود که کاربر می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

زبان‌هایی که یک آیکون قلم در کنار خود دارند آنهایی هستند که از کلمات نوشته شده حمایت می‌کنند و وقتی گزینه ورودی افزوده شود کاربر می‌تواند از تمامی فهرست موجود در بالای سند یا ایمیل در حال نوشتن حق انتخاب داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین