کد خبر: ۲۲۳۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

گروگانگيري مرد مسلح در بانك

جوان خشمگين با حمله به بانك انصار شهر شوش به گروگانگيري وحشت‌آوري دست زد.پليس گروگان رهايي در عمليات ويژه و با تجهيزات خاص توانست مرد هفت‌تيركش را دستگير كرده و گروگان‌ها را نجات دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، ساعت 8 صبح پنجشنبه 21 آذرماه در خيابان شهيد دانش شهر شوش، مرد جواني با سري تراشيده با لباس بافت سياه‌رنگ و شلوار تيره مرموزانه وارد بانك شد و با تپانـــچه‌اي كه از زير لباسش بيرون آورده بود كلاشينكف نگهبان را گرفت و دست به گروگانگيري جنجالي‌اي زد.

رئيس شعبه و سه كارمند و نگهبان نمي‌دانستند چه واكنشي نشان دهند و مرد گروگانگير چه انگيزه‌اي دارد، تا اين‌كه مرد خشمگين انگشتش را روي ماشه گذاشت و لوله كلاشينكف را به سوي در و شيشه‌هاي بانك گرفت و در كمتر از چند ثانيه كف بانك پر از شيشه‌خرده شد.

مغازه‌داراني كه در همسايگي بانك بودند وحشتزده به خيابان ريختند تا ببينند چه اتفاقي افتاده است كه با جوان سر تراشيده كه كلاشينكف در دست داشت روبه‌رو شدند و سريع به پليس زنگ زدند.

جمعيت زيادي در خيابان جمع شده بود و هر لحظه بر حلقه تماشاچيان افزوده مي‌شد، كسي نمي‌دانست اين جوان براي چه كارمندان بانك انصار را به گروگان گرفته است.

دقايقي بعد تيم‌هايي از پليس و رهايي گروگان اهواز با تجهيزات ويژه و نقاب بر چهره، خود را به مقابل اين بانك رساندند و با به‌كارگيري تجهيزات ويژه، ابتدا از جوان خواستند تا گروگان‌ها را آزاد كند ولي وي حاضر به همكاري نشد.

در حالي كه هيچ اطلاعاتي از صحنه گروگانگيري نبود يكي از كارمندان موفق به فرار شد و با رساندن خود به مأموران آنان را در جريان مسائل داخل بانك گذاشت.

با گذشت يك ساعت از اين ماجرا و تلاش پليس در حالي كه آن‌ها با سپرهاي ضدگلوله خود را به جـــــــلوي بانك رسانده بودند براي راضي كردن مرد گروگانگير به تسليم، مأموران در اين بخش از عمليات رواني به در بسته خوردند و باتوجه به اين‌كه احتمال مي‌رفت وي به سوي گروگان‌هايش شـــــــــليك كرده و دست به جنايت بزند، مأموران رهايي گروگان با پرتاب گاز اشك‌آور به بانـــــــك سريع وارد عمل شده و با تيراندازي موفق شدند كارمندان بانك را نجات دهند و جوان هفت‌تيركش را به دام اندازند.

اين عمليات در حالي به اجرا درآمد كه تعداد زيادي از مردم از دور شاهد تلاش پليس‌هاي ويژه براي آزادي گروگان‌ها بودند ، خيابان‌ها براي اين‌كه به كسي آسيبي نرسد از سوي تعدادي از مأموران بسته شده بود.

با گذشت چند ساعت از ماجراي گروگانگيري، سرانجام پليس موفق به بازگرداندن آرامش به اين منطقه در شهر شوش دانيال شد.

اين جوان لاغراندام با انتقال به مقر پليس، تحت بازجويي بازپرس دادسراي اين شهر قرار گرفت و ادعا كرد به خاطر مسائل شخصي دست به گروگانگيري زده است.

بنابر اين گزارش، تحقيقات پليس نشان مي‌دهد هفته گذشته سرقت مسلحانه‌اي از يكي از طلافروشي‌هاي شهر شوش رخ داده بود كه كارآگاهان در حال بررسي ارتباط آن با گروگانگيري روز پنجشنبه هفته گذشته هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین