کد خبر: ۲۲۳۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷

سردار علایی رسما مدیرعامل آسمان شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این حق هر ایرانی است که بیش از دغدغه‌های مربوط به سوار شدن به هواپیمای فرسوده و مسائل ایمنی، به پرواز امن و لذت بردن از آسمان فکر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که صبح امروز در مراسم معرفی مدیر عامل جدید هواپیمایی آسمان وابسته به صندوق بازنشستکی کشور شرکت کرده بود گفت : سردار علایی از سابقون انقلاب است و من امروز خوشحالم که در جایگاه معرفی یکی از السابقون انقلاب برای سمتی هستم که به‌واقع با سابقه و تخصص او سازگار است.

وی افزود:  هم‌چنین خوشحالم که کسی در سمتی می‌گماریم که از السابقون است، نه از مسابقه‌دهندگان برای قدرت. هم از السابقون در جبهه و عرصه‌های انقلاب، و هم از اولین کسانی که در صنایع هواپیمایی نیروهای مسلح کار کرده‌اند و این صنعت را می‌شناسند، تأمین قطعات در شرایط تحریم را تجربه کرده‌اند، و حتی بر جزئیات فنی این صنعت نیز تسلط دارند.

وی تصریح کرد: همه جناب آقای دکتر علایی را می‌شناسند. شخصی برآمده از خاندان روحانیت، از السابقون جبهه‌های دفاع مقدس، اولین فرمانده نیروی دریایی سپاه در سال ۱۳۶۴ ، دارای سابقه ریاست ستاد مشترک سپاه و قائم‌مقامی وزارت دفاع، رئیس سابق سازمان صنایع هوایی، استاد دانشگاه، و مدیرمسئول سابق ماهنامه صنایع هوایی.

وی خاطر نشان کرد: سردار علایی خودش اثبات یک فرضیه است. فرضیه من این است که می‌توان افراد متعهد و متخصص زیادی را در این کشور یافت و به‌کار گرفت. دکتر علایی کسی است که هم تعهدش را به کشور و نظام ثابت کرده، و هم در صنعت هوایی متخصص است.
وی افزود: اگر اکنون نیز بر ای انقلاب مشکلی پیش آید سردار علایی سینه خود را در دفاع از ولایت سپر می کند .

ربیعی گفت: یکی از سیاست‌های من در چند ماه گذشته این بوده است که افرادی را برای سمت‌های مختلف و از جمله مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کنیم که متخصص باشند و در سلامت و دلدادگی به خدمت کردن برای مردم شهره باشند.

وی درخصوص اهمیت خطوط هوایی گفت: ما کشور پهناوری داریم که سفرهای هوایی در داخل آن یکی از ضرورت‌های توسعه است. صنعت هوایی به دلیل همین پهناور بودن می‌توان بازار قابل قبولی داشته باشد. در ضمن، موقعیت ژئوپلتیک کشور می‌تواند زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری در صنعت هوایی باشد.

ربیعی افزود : غیر از مسأله توسعه‌نیافتگی ناوگان و تأسیسات فرودگاهی، که زیان اقتصادی در پی دارد، حمل و نقل هوایی ما باید به مسائل ایمنی هم اهتمام بیشتری کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این حق هر ایرانی است که پرواز برایش تجربه لذت‌بخشی باشد، و بیش از دغدغه‌های مربوط به سوار شدن به هواپیمای فرسوده و مسائل ایمنی، به پرواز امن و لذت بردن از آسمان فکر کند.

وی افزود: امیدواریم با سیاست خارجی موفق دولت تدبیر و امید، و پیروزی در جبهه دیپلماسی، تحریم‌های ظالمانه از جمله تحریم صنعت هوایی برداشته شود و بتوانیم با اتکا به توانایی‌های مدیریتی جناب آقای دکتر علایی، ارائه سطح بهتری از خدمات در پروازها را شاهد باشیم.

ربیعی گفت : امیدوارم که مدیریت جناب آقای دکتر علایی، توانایی‌های مدیریتی‌شان، و اقداماتی که برای کاهش هزینه‌های قابل صرفه‌جویی انجام می‌دهند، ضمن حفظ و ارتقای کیفیت پروازها، باعث بهبود وضع اقتصادی شرکت آسمان نیز بشود.

وی افزود: امیدوارم مجموعه نیروی انسانی هواپیمایی آسمان که مجموعه ای متخصص است بتواند با همدلی و هم افزایی این شرکت را به الگویی موفق تبدیل کند .

وی بر لزوم کمک صندوق بازنشستگی به حل مشکلات این شرکت تاکید کرد. در این مراسم علایی نیز طی سخنانی با تشکر از پرسنل خدوم شرکت آسمان گفت: فرصت خدمت یکی امتحان الهی است و ما امیدواریم بتوانیم در این عرصه خدمتگزار جامعه باشیم.

وی بالاترین سرمایه شرکت آسمان را نیروی انسانی آن دانست و یادآور شد که با همدلی و همکاری می توانیم کیفیت خدمات را ارتقا دهیم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین