کد خبر: ۲۲۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

وقتی یک رفتگر شهرداری‌، نماینده مجلس می‌شود

گزارش اطلاعات داخلی عراق به حضور یک رفتگر در مجلس ملی اشاره می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :  
  
به‌: 322تاریخ‌: 25/10/48
از: 20 هـ 7 شماره‌: 55448/20 هـ 7
موضوع‌: اظهارات هوشمند کارمند بانک اعتبارات تعاونی و توزیع
 
به گزارش نامه نیوز، اخیراً ابوالقاسم هوشمند صاحب امتیاز روزنامه توقیف شده هوشمند و کارمند فعلی اداره روابط عمومی بانک اعتبارات تعاونی ]و[ توزیع ضمن یک صحبت خصوصی اظهار داشت‌: کشور ما به نام یک کشور مشروطه محسوب می‌شود در صورتی که در اصل‌، کشوری است استبدادی‌. نامبرده برای اثبات اظهارات خود افزود: چرا اعضای مجلسین همگی افرادی هستند مانند مجید محسنی که سابقاً پیش‌پرده می‌خوانده و یا حبیبی که سابقاً سپور شهرداری بوده است‌؟ مگر مجلس گود زورخانه می‌باشد؟ دولت به این جهت این گونه افراد بی‌اطلاع و بی‌سواد را انتخاب می‌نماید که آنها نتوانند اظهارنظر کنند و فقط بتوانند بگویند بله‌. مشارالیه اظهار داشت‌: دولت افرادی را در رأس شغلهای مهم می‌گذارد که بی‌سواد باشند و نفهم و به جز صحه گذاردن بر کارهای دولت کاری از دستشان برنیاید.
 
نظریه منبع‌: هوشمند فردی است که دارای عقده‌های فراوانی از وضع حکومت می‌باشد چون وی همواره در اظهاراتش می‌گوید زمانی که من از شخص اول مملکت چه رضاشاه کبیر و چه شاهنشاه آریامهر پشتیبانی می‌کردم جراید دیگر از آنها بدگویی می‌نمودند در صورتی که روزنامه مرا توقیف کردند و از جراید دیگر حمایت نمودند. نظریه رهبر عملیات‌: مفاد گزارش خبری صحیح به نظر می‌رسد. ح انجم آقای همراز 1/11/48
از 325 سؤال شود مشخصات این شخص را دارند یا خیر در صورت اول بررسی سابقه شود. 1/11/48 با بخش 325 تماس حاصل لکن مشخصاتی از وی مشاهده نشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین