کد خبر: ۲۲۳۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳

ظریف قهرمان قهرمانان دیپلماسی ایران شد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به عنوان قهرمان قهرمانان دیپلماسی ایران از سوی صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مهر، در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به عنوان قهرمان قهرمانان دیپلماسی ایران از سوی صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور انتخاب شد.

در این مراسم که با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، محمد جواد ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتگران، تولیدکنندگان و سازندگان داخلی برگزار شد، از ظریف وزیر خارجه به طور رسمی با اهدای نشان قهرمان قهرمانان صنعت و دیپلماسی کشور تقدیر شد.

پس از انتخاب محمد جواد ظریف به عنوان قهرمان قهرمانان صنعت، برای چندین دقیقه فعالان تولیدی و اقتصادی حاضر در سالن به صورت ایستاده اقدام به تشویق وزیر امور خارجه کشور کردند و از توافق‌های انجام گرفته هسته‌ای ایران و 1+5 در ژنو تقدیر و تشکر شد.

از سوی دیگر در پشت کارت دعوتی هم که برای مهمانان این همایش ارسال شده بود، جمله ای از ظریف وزیر خارجه با این مضمون نوشته شده بود: " تنها زبان صحبت با مردم ایران، زبان احترام است."

پس از پایان این مراسم هم تابلویی در بیرون سالن همایش نصب شده بود که فعالان تولیدی و اقتصادی کشور بر روی این تابلو خواسته ها و پیشنهادها خود را خطاب به ظریف وزیر امور خارجه می نوشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین