کد خبر: ۲۲۳۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱

کیهـان متهمی است که متهم می کنـد

در این گزارش ادعا شده که روزنامه آرمان هم مبلغ 10 میلیون تومان در قالب کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی در زمان مدیریت سعید مرتضوی دریافت کرده است. به طور قاطع تاکید می شود که اهدای کارت هدیه به روزنامه آرمان صحت ندارد و برای اثبات ایراد در گزارش، از رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، آقای علیرضا محجوب خواستیم تا اگر سند معتبری برای دریافت این کارت‌ وجود دارد آن را ارایه دهند که تاکنون به این خواسته، پاسخی داده نشده است
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدیر مسوول روزنامه ی آرمان، با اعلام اینکه رییس کمیته ی تحقیق از تامین اجتماعی هم سندی برای ادعای دادن کارت هدیه به این روزنامه ندارد، گفت:  اظهارات مغرضانه ی کیهان تنها یک دلیل دارد و آن فرار به جلوی اصولگرایان تندرو برای سرپوش گذاشتن بر حمایت‌هایی است که 8 سال از دولت متبوعشان دارند و امروز راهی جز گریز از پاسخگویی با متهم کردن رقیب ندارند.

حسین عبدالهی در گفت و گو با انصاف نیوز درباره ی تلاش رسانه های حامی دولت احمدی نژاد برای انحراف اصل تخلفات انجام شده، گفت: پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در زمان مدیریت آقای مرتضوی اخبار زیادی در رسانه ها منتشر شد که برخی از آنها در جهت منافع گروهی و سیاسی و همچنین در راستای تسویه حساب‌های شخصی و سیاسی است. در گزارش تحقیق و تفحص که در مجلس قرائت شد، آمده بود مبالغی از محل بیت‌المال در قالب هدیه به معاون اول رئیس جمهورسابق، معاون اجتماعی دولت احمدی نژاد، سرپرست وزارت کار و همچنین 37 نماینده مجلس نهم پرداخت شده است.

وی درباره ی این روزنامه نیز توضیح داد: در این گزارش ادعا شده که روزنامه آرمان هم مبلغ 10 میلیون تومان در قالب کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی در زمان مدیریت سعید مرتضوی دریافت کرده است. به طور قاطع تاکید می شود که اهدای کارت هدیه به روزنامه آرمان صحت ندارد و برای اثبات ایراد در گزارش، از رییس هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، آقای علیرضا محجوب خواستیم تا اگر سند معتبری برای دریافت این کارت‌ وجود دارد آن را ارایه دهند که تاکنون به این خواسته، پاسخی داده نشده است، همین تعلل و تاخیر سبب شد تا شائبه هایی در مورد صحت گزارش ایجاد شود.

مدیر مسوول آرمان در پاسخ به این پرسش که اگر سند دریافت از سوی علیرضا محجوب ارایه شود چه می کنید؟، تصریح کرد: هر چند اگر چنین سندی ارائه شود روزنامه آماده است که عینا آن سندی که از سوی هیات می آید را منتشر کند.

عبدالهی همچنین گفت: اگر مبالغی خارج از عرف و قانون از سوی سازمانی به یک کسی تعلق بگیرد، در قبال آن درخواستی هم مطرح خواهد شد اما همگان شاهد بودند که روزنامه آرمان تاکنون هیچ مطلبی که در تایید و تمجید از سعید مرتضوی باشد، منتشر نکرده و بالعکس تحلیل‌ها و گزارش‌های پرشماری را در انتقاد به عملکرد مرتضوی منتشر کرده است.

وی افزود: از زمانی که آقای مرتضوی قاضی پرونده‌های مطبوعات بودند تا به امروز، انتقادات زیادی نسبت به عملکرد ایشان وارد می‌دانسته و می‌دانیم. حال مشخص نیست که چرا برخی که حمایت آنها از آقای مرتضوی در گذشته نه چندان دور جزو وظیفه شان بود و دولت منتسب به خود را پاکدست ترین دولت تاریخ می‌خواندند، امروز سخن دیگری می گویند و حاضر به پاسخگویی در قبال حمایت های خود از او و دولت متبوعش نیستند.

سردبیر آرمان گفت: ارتباط دادن این موضوع با دریافت کمک‌های تعریف نشده از تامین اجتماعی موضوعی است که این روزها اصولگرایان تندرو برای متهم کردن رقیب از آن استفاده می کنند و جالب اینکه کسانی این مشی را انتخاب کردند که خود بیش از دیگران سینه چاک این افراد بودند. هدف برخی روزنامه های خاص مثل روزنامه ی کیهان از ارتباط دادن این موضوع، کاملا مشخص و واضح است و افکار عمومی به آن اشراف کامل دارد. مطبوعه، سایت وخبرگزاری خاص از این طریق سعی در هجمه به روزنامه‌های دیگری مانند آرمان دارند که مشی اعتدالگرایی و اصلاح طلبی دارد. به راستی این رسانه‌های خاص چرا این سوالات را مطرح نمی کنند که به چه دلیل معاون اول رئیس جمهور دولت محبوبشان بدون هیچ دلیل قانونی و بخشنامه‌ای از مرتضوی پول گرفته است.

وی تصریح کرد: چه کسی باید پاسخ دهد دولتی  که با شعار مبارزه با فساد اقتصاد بر روی کار آمد، چطور پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی و بیمه ایران و همچنین تامین اجتماعی و چندین پرونده دیگر در همان زمان گشوده شد که ارتباط مستقیمی با دولت داشت. رسیدگی به این موارد در حیطه وظایف قوه قضاییه است و تنها جهت یادآوری به تندروهای شناخته شده به آن اشاره شد.

عبدالهی درباره ی شائبه دیگری که از سوی برخی رسانه ها از جمله کیهان اخیرا درباره ی آرمان مطرح شده است، نیز گفت: اینکه مطرح شده برخی رسانه های خاص کمک سازمان تامین اجتماعی به برگزاری سمپوزیوم روابط عمومی را منتسب به روزنامه آرمان کرده‌اند. در حالی که برگزارکننده این سمپوزیوم شخصیت حقوقی مستقلی از روزنامه است. این ریسمان به هم بافتن شیوه کسانی است که سالیان زیادی به برچسب زدن به رقیب عادت کرده اند و البته به شکلی مصونیت هم دارند.

به گزارش خردادنیوز، وی گفت: اگر روزنامه آرمان حمایتی از آقای مرتضوی داشت، این ادعا قابل پذیرش بود، اصولگرایانی که در رسانه هایشان به شکل نادرستی این چنین موضوعات را منتشر می کنند ظاهرا یک چشم خود را بسته اند. یک رسانه مدعی اصولگرایی [کیهان] نوشته است که کمک مرتضوی به برگزاری سمپوزیوم متعلق به روزنامه‌ی آرمان  بوده. جالب اینکه حتی خبر برگزاری این سمپوزیوم درروزنامه آرمان منتشرنشده است.

میر مسوول روزنامه ی آرمان همچنین گفت: این اظهارات مغرضانه تنها یک دلیل دارد و آن فرار به جلوی اصولگرایان تندرو برای سرپوش گذاشتن بر حمایت‌هایی است که 8 سال از دولت متبوعشان دارند و امروز راهی جز گریز از پاسخگویی با متهم کردن رقیب ندارند، بنابراین سعی کردند با باز کردن دکانی به نام جریان انحرافی خود را از مسیر دولتی که آن را معجزه هزاره سوم می نامیدند، جدا کنند، غافل ازاین که آنها در عملکرد دولت احمدی نژاد شریکند و باید پاسخگوی دستاوردهای تاریخی!! خود باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین