کد خبر: ۲۲۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

مرگ خاموش در خانه ویلایی

مردی 34 ساله صبح امروز به دلیل گازگرفتگی در خانه‌اش، جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه گازگرفتگی در ساعت 8:25 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان 31 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی محل حادثه را یک خانه ویلایی واقع در کیانشهر، عنوان کرد و افزود: ظاهرا مادر این مرد وقتی وارد خانه شده، با وضعیت بی‌حالی پسر خود روبرو شده و موضوع را سریعا به سامانه 125 اطلاع داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل، افزود: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل حادثه، این فرد را خارج کردند و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه تکنیسین‌های اورژانس، پس از بررسی علایم حیاتی، مرگ این مرد را تایید و اعلام کردند، افزود: بسته بودن تمام منافذ تهویه هوا و نیز نشت گاز، از اتصالات نامناسب دودکش بخاری قدیمی در محل، سبب خروج گاز سمی مونوکسید کربن و وقوع این حادثه مرگبار شده است.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت 9 صبح به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین