کد خبر: ۲۲۳۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

تهران، میزبان ۲ نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته و نمایشگاه بین المللی چاپ ، بسته بندی و ماشین‌آلات امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش واحد مرکزی خبر، دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی از ایران و 8 کشور خارجی حضور دارند. 
 
در این نمایشگاه شرکت هایی از چین ، ژاپن ، هند ، اسپانیا ، آلمان ، کانادا ، آفریقای جنوبی و ترکیه جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خود را عرضه می کنند. 
 
معرفی بازارهای جدید صادراتی، شیوه های حفظ بازارهای صادراتی ، حمایت از صنعت تبلیغات ، ارتقای سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در میان افراد جامعه و بنگاه های اقتصادی،آشنایی با فنون بازاریابی و پیشبرد فروش ، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی برای موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی ، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی از اهداف این نمایشگاه اعلام شده است. 
 
همچنین برقراری ارتباط نزدیک میان ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات ، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی نیز از دیگر اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته اعلام شده است. 
 
در مراسم گشایش این نمایشگاه  نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار توصیف و اعلام شد بنگاههای اقتصادی به شرطی می توانند در رقابت بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را داشته باشند. 
 
در این نمایشگاه انواع تبلیغات محیطی ، دیجیتالی و رایانه ای ، تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی ، آژانس ها ، مـشاوران و مجریان تبلیغاتی،رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی(تصویری، نوشتاری و گفتاری) ، فنآوری اطلاعات ، علائم تبلیغاتی ، تبلیغ مشهورترین محصولات ، خدمات و نشانه های تجاری و فرهنگی ، تبلیغات کالاهای صادراتی ، برندهای تجاری و تبلیغاتی ، روابط عمومی ها ، سازمان ها و مراکز اطلاع رسانی ، فعالیت های بازاریابی و تحقیق در بازار ، فنون بازاریابی و پیشبـرد فروش ، ارتقای فـروش ، سمپلـینگ ، چـاپ و خدمات دیجیتالی ، ماشین های چاپ الکترونیکی ، تجهیزات و مواد اولیه ، طراحی بسته بندی ، طراحی و ایده پردازی ، تکنولوژی نور پردازی و چراغ های تبلیغاتی ، صـنایع و تجهیزات نمایشگاهی و تبلیغاتی ، معماری داخلی فروشگاه ها ، هدایای تبلیغاتی ، هدایای تجاری ، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات ، ماشین آلات لیزری ، تجهیزات و خدمات صوتی ، تصویری ، سینمایی و عکاسی و ماشین های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوط ارائه می شود . 
 
همایش مبانی تحقیقات بازاریابی ، سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش از برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته است. 
 
امروز همچنین  بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌ بندی و ماشین‌آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت. 
 
در این نمایشگاه بیش از 500 شرکت داخلی و خارجی از ایران و 15 کشور خارجی حضور دارند. 
 
دراین نمایشگاه نیز شرکت های داخلی و خارجی ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ ، دستگاههای بسته بندی ، دستگاهها و تجهیزات کد گذاری ، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس ویژه بسته های داخلی و صادراتی ؛ روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز ارائه خواهند کرد. 
 
از میان 500 شرکت حاضر در این نمایشگاه حدود 80 شرکت خارجی و مربوط به 16 کشور چین، امارات، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا ، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، سوئیس ،انگلستان، اتریش، آلمان و فرانسه است که جدیدترین تجهیزات ، تولیدات و خدمات خود را عرضه کرده اند. 
 
این نمایشگاه را شرکت صنوف تهران و خدمات فنی ایران با همکاری اتحادیه صنف چاپخانه‌ داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن کارتن ورق ایران ، در 10 سالن اصلی محل دائمی نمایشگاهها و در فضایی به وسعت  35 هزار متر مربع برگزار می کند. 
 
در این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی نیز در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار خواهد شد. 
 
قرار است در چهار روز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته؛ شش هیئت تجاری و بازرگانی از ترکیه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چین از آن بازدید کنند. 
 
امسال نخستین بار در محل نمایشگاه ، آموزش پیشرفته اوپراتوری چاپ همزمان نیز ارائه می شود و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دوره چهار روز شرکت می کنند ، گواهی نامه برتر چاپ اوپراتوری داده خواهد شد. 
 
علاقه مندان می توانند از امروز تا یکم دی ، هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، از این نمایشگاهها بازدید کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین