کد خبر: ۲۲۳۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا

به مناسبت شب یلدا طرح نظارتی برای بازار با کمک اتحادیه میوه و تره‌بار و آجیل و خشکبار اجرایی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مجتبی فراهانی، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سیستم نظارت و بازرسی در بازار کالاهای مصرفی به مناسبت شب یلدا توضیح داد: ما سیستم کنترل، پیشگیری و نظارت را به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت 31 استان کشور ارسال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین جلساتی با روسای اتحادیه‌های آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و دیگر اتحادیه‌های مرتبط برای نظارت بر بازار کالاهای مصرفی شب یلدا برگزار کرده ایم تا ضمن انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از هر گونه تخلف بر بازار این کالاها نیز در آستانه شب یلدا نظارت ویژه‌تری انجام شود.

فراهانی با بیان این‌که قرار شده که خود اتحادیه‌های ذیربط نیز در اعمال نظارت و بازرسی‌های سازمان حمایت کمک کنند، خاطرنشان کرد:‌ از این رو خود اتحادیه‌ها نیز به طور مستقیم در کنار سازمان حمایت وارد عمل شده‌اند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت با بیان این‌که در آستانه شب یلدا طرح تشدید برای نظارت بر بازار میوه و تره‌بار و آجیل و خشکبار برگزار شده است خاطرنشان کرد: بازرسان افتخاری و نامحسوس در بازار این کالاها حضور داشته و به محض مشاهده هر گونه تخلف آن را به سرعت ارائه و گزارش می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت بازرسان شورای اصناف و اتحادیه‌ها در کنار بازرسان سازمان حمایت خاطرنشان کرد:‌ در این راستا با کمک شورای اصناف و اتحادیه‌های ذیربط طرح جامع‌تر و کامل‌تری را در آستانه شب یلدا خواهیم داشت.

فراهانی در پایان با تاکید بر این‌که در صورت مشاهده هر گونه تخلف با واحد صنفی به سرعت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی تا پایان شب یلدا اجرایی شده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین