کد خبر: ۲۲۴۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

سرمربیان تیم‌ها پس از بازی‌های هفته نوزدهم چه گفتند؟

سرمربیان تیم‌های لیگ برتری امروز پس از پایان مسابقات تیم‌هایشان در هفته نوزدهم، در کنفرانس‌های خبری شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به پیروزی تیمش برابر راه آهن سورینت و با بیان اینکه اعتراض به داوری در تمام دیدارهای لیگ وجود دارد گفت: با برد مقابل راه آهن به سه امتیاز حساس دست پیدا کردیم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر یک عصر امروز جمعه تیمش برابر راه آهن سورینت با بیان این مطلب افزود: نیمه اول را خوب شروع نکردیم و نتوانستیم به آن چه که می خواستیم دست پیدا کنیم. دلیل این خوب نبودن هم تغییراتی بود که در نفرات و سیستم تیم داده بودیم.

گل محمدی در ادامه افزود: اما در نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بازی کردیم و توانستیم از سه موقعیت به دست آمده گل های خود را به ثمر برسانیم. ما در جریان بازی نتوانستیم گل بزنیم اما در استفاده از ضربات ایستگاهی بسیار با دقت عمل کردیم و دو گل خود را از ضربات ایستگاهی به دست آوردیم.

وی در ادامه پیروزی مقابل راه آهن را بسیار حیاتی خواند و افزود: با سه امتیازی که مقابل راه‌آهن به دست آوردیم به سه امتیاز حیاتی دست پیدا کرده و خود را در صدر جدول نگاه داشتیم.
گل محمدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اعتراضات مکرر وی و سرمربی راه‌آهن به داوری نیز گفت: اعتراضات در هر زمین مسابقه ای وجود دارد و تنها به این بازی اختصاص پیدا نمی کند.

وی تاکید کرد: به نظرم مشکل اصلی ورزشگاه تختی فاصله نزدیک دو نیمکت ذخیره به همدیگر است که متاسفانه هر صحبتی که بین کادر فنی و بازیکنان رد و بدل می شود نیمکت‌نشینان تیم حریف کاملاً می شنوند. امیدوارم مسئولان چاره ای بیندیشند تا دیگر این اتفاقات رخ ندهد.
***
سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از شکست تیمش برابر نفت تهران با بیان اینکه در طول این فصل از اشتباهات داوری بسیار ضرر کرده ایم، گفت: نفتی‌ها تنها بر روی سه ضربه ایستگاهی توانستند ما را شکست دهند.

به گزارش مهر، منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 3 بر یک عصر امروز جمعه مقابل نفت تهران و در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی ضمن بیان این مطلب افزود: قبل از هر صحبتی این پیروزی را به تیم نفت تبریک می گویم، آنها تنها از 3 ضربه ایستگاهی استفاده کرده و توانستند بر ما پیروز شوند.

وی تاکید کرد: در طول 90 دقیقه فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم، از نظر فوتبالی هر روز بهتر از روز قبل می شویم اما وقتی تیمی یکی از نفرات خود را در طول بازی از دست می دهد شرایط سختی پیدا می کند.

ابراهیم زاده تاکید کرد: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و مطمئنا اگر امین منوچهری آن موقعیت صد در صد گل را به راحتی از دست نمی داد شاید نتیجه بازی تغییر می کرد.

سرمربی راه آهن سورینت در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی داور این دیدار نیز گفت: من خیلی در خصوص داوری صحبت نمی کنم اما اگر کارشناسان آن صحنه را که داور دیدار یک پنالتی به نفع نفت تهران اعلام کرد آن را اشتباه داوری این دیدار اعلام کند متوجه خواهید شد که تیم ما از قضاوت های اشتباه چقدر متضرر شده است.

ابراهیم زاده در پاسخ به سئوالی یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پس از پایان سوت بازی، بازیکنان راه آهن به دو قسمت تقسیم شده و یکی دو بازیکن تیم به شدت حرف های رکیک بر زبان جاری ساخته اند، گفت: من چنین چیزی را نشنیده ام اما فقط این را می دانم که پیروز قربانی اعتراض می کرد و اعتراض او هم به حق بود آن هم نه به داور این دیدار بلکه به یکی از بازیکنان که می گفت چرا او باید در نیمه زمین تکل خشن بزند و موجبات اخراج خود را به وجود آورد.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئنا اگر یقین پیدا کنم که بازیکنان همدیگر را با الفاظ رکیک مورد خطاب قرار داده باشند با آنها صحبت خواهم کرد.
***
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به مشکلات مالی این تیم، گفت: مسئولان به داد داماش برسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، افشین ناظمی عصر امروز در کنفرانس خبری بعد از دیدار داماش گیلان و فولاد خوزستان، اظهار کرد: روی اشتباه داوری و بازیکنمان گل خوردیم.

وی با بیان اینکه بازی خوب و پایاپایی بود، افزود: داور آفساید چند متری را نگرفت و همان توپ پس از اوت شده به گل فولاد تبدیل شد.

سرمربی داماش گیلان بااشاره به اینکه بازیکنانمان امروز مظلوم واقع شدند، گفت: داماش با غیرت‌ترین بازیکنان را دارد و سه سال است بازیکنان مظلومانه با داماش تمرین می‌کنند ولی به بازیکنان داماش کم‌لطفی شد.

ناظمی تصریح کرد: هفته گذشته بازیکنانمان به دلیل مشکلات مالی یک جلسه تمرین نکردند، از مسئولان خواهش کردیم و از آنان متشکر م و می‌دانم که کارهای اداری زمان‌بر است.

وی با اشاره به اینکه پنج بازیکن خروجی دادیم ولی نتوانستیم حتی یک بازیکن جذب کنیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان داماش مردانه در برابر مشکلات مالی تیم ایستاده‌اند و به عشق مردم رشت تیم را ترک نکردند.
***
زلاتکو کرانچار سپاهان با اشاره به حساسیت بازی تیمش با تراکتور گفت: اگر پیروز نمی‌شدیم از کورس قهرمانی عقب می‌ماندیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: در فوتبال قانونی هست که یک تیم پس از ناکامی‌های زیاد به موفقیت نیز می‌رسد. این مسابقه برای ما حساس‌تر بود چون اگر ما پیروز نمی‌شدیم از کورس قهرمانی عقب می‌ماندیم، ولی تراکتور با توجه به باختش هنوز به حضورش در صدر امیدوار است.

وی ادامه داد: ما پس از 5 تساوی یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز بزنیم.

کرانچار بیان کرد: ما امروز توانستیم مقابل تیم بزرگ تراکتور سه امتیاز بگیریم به خاطر این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم و به بازیکنان تراکتور نیز به خاطر بازی جوانمردانه تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان درباره شرایط آب و هوایی تبریز گفت: شرایط آب و هوایی تبریز به میزان زیادی به ضرر هر دو تیم تمام شد اما بیشتر به ضرر ما بود، ما با پاس‌های کوتاه برای خودمان موقعیت خلق می‌کنیم اما تراکتور به چند بازیکن اصلی خود تکیه کرده است.

وی در پایان گفت: ما برنامه داریم با چند پیروزی پشت سر هم به سمت صدر جدول خیز برداریم. اگر کی‌روش یا دستیارانش به تیم‌های شهرستانی هم نگاه بیشتری داشته باشند، نیاز به جمع کردن این همه بازیکن لژیونر در تیم ملی نیست.
***
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:درباره داوری هیچ‌موقع حرفی نمی‌زنم و فقط امیدوارم که اشتباهات رخ داده در بازی‌ها توسط داوران سهوی باشد.

به گزارش فارس، حسین فرکی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های داماش و فولاد در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و بازیکنانم دقیقا مواردی که از آنها می‌خواستم و در تمرین آنها را انجام داده بودیم در زمین بازی پیاده کردند. ما سه امتیاز خوب در رشت به دست آوردیم و همین باعث شد تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره تشویقش توسط تماشاگران داماش در این بازی هم ادامه داد: من واقعا از هواداران داماش تشکر می‌کنم که مرا تشویق کردند. به نظرم باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد چراکه فوتبال تنها دلخوشی آنهاست. من مطمئنم که داماش در لیگ برتر باقی می‌ماند و باید توجه ویژه‌ای به این تیم بشود اما فقط یک افسوس می‌خورم و آن هم این است که چرا به این تماشاگران امکانات لازم داده نمی‌شود.

فرکی درخصوص صحنه‌های مشکوک به آفساید و پنالتی اتفاق افتاده در این بازی هم افزود: من درباره داوری هیچ‌موقع حرفی نمی‌زنم و فقط امیدوارم که اشتباهات رخ داده در بازی‌ها توسط داوران سهوی باشد.

وی در صحبت‌هایش با حمایت از سیف‌الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من واقعا از او تشکر ویژه‌ای می‌کنم چراکه با حمایت‌های خوب خود امکانات مورد نیاز را در اختیار ما قرار داده است. او یک فرد فوتبالی است و شاید تنها مدیرعاملی باشد که مصاحبه نمی‌کند و برای تیم حاشیه‌سازی نمی‌کند. به نظرم باشگاه‌های دیگر باید از فولاد خوزستان الگوبرداری کنند.

فرکی در پایان در پاسخ به این سوال که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا چه نتایجی به دست می‌آورد اظهار داشت: طبق قوانین من در این نشست خبری فقط درباره همین بازی صحبت کنم و درباره بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین