کد خبر: ۲۲۴۱۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

موتورسواران جنايت «هشت بهشت» را گردن گرفتند

عاملان جنايت هشت بهشت که موجب مرگ جواني شدند، دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در 11 آذر دو شهروند که در حال پنچر گيري خودروي خود بودند، در خيابان هشت بهشت اصفهان مورد حمله ۲ فرد ناشناس که راکب يک دستگاه موتور سيکلت بودندقرار گرفتند به طوري که آنها با اصابت چاقو مجروح و ضاربان متواري شدند.

سرهنگ خسروي با بيان اينکه بلافاصله اين دو فرد به بيمارستان منتقل شدند، ادامه داد: اما متاسفانه يکي از اين۲ نفر، که علي اکبر نام داشت بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان جان خود را از دست داد.

وي با بيان اينکه با مرگ اين جوان 24 ساله پرونده تحت عنوان قتل عمد پيش روي کارآگاهان پليس آگاهي گشود شد گفت: در بررسي هاي به عمل آمده، مشخص شد که ضاربان با افراد مجروح آشنايي قبلي داشته اند و با آگاهي کامل اقدام به پنچر کردن خودرو کرده اند و سپس با ضربات چاقو اين دو را مورد حمله قرارداده اند.

خسروي با بيان اينکه با پيگيري هاي ماموران سرانجام يکي از مظنونان اصلي اين حادثه مورد شناسايي قرار گرفت، گفت: با بازجويي هاي به عمل آمده از اين فرد ردپاي دو فرد ضارب در يکي از استان هاي غربي به دست آمد و با مشخص شدن مخفيگاه متهمان،  هر دو متهم در يک عمليات ضربتي دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شدند.

وي با بيان اينکه متهمان هر چند در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه اي بودند اما در مواجهه با مستندات پليس لب به اعتراف گشودند، گفت: سرانجام اين ۲ فرد به قتل علي اکبر و مضروب کردن پدرزنش اعتراف کرده و انگيزه خود از اين کار را اختلافات قديمي با مضروبان حادثه اعلام کردند.

به گزارش خراسان، سرپرست پليس  آگاهي استان اصفهان گفت: هر دو متهم با تشکيل پرونده،  براي سير مراحل قانوني در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین