کد خبر: ۲۲۴۱۵۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳

انتصاب مشاوران وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه ای مشاوران خود در امور پژوهشی، روحانیت و ایثارگران را منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، حمید محمدی به عنوان مشاور وزیر در امور پژوهشی، حجت الله نیکی ملکی مشاور وزیر در امور روحانیت و سعید الفتی به عنوان مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب شدند.
 
علی جنتی در بخشی از حکم انتصاب مشاور امور پژوهشی خود آورده است: نظر به سوابق علمی و فرهنگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور پژوهشی منصوب می شوید. امید می رود با استعانت از خداوند متعال و جلب همکاری حوزه های مختلف فرهنگی و پژوهشی در ارائه طرح ها و پیشنهادات سازنده و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب نیکی ملکی اظهار داشته است: نظر به مراتب علمی و سوابق تجربی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور روحانیت منصوب می شوید. امید می رود با استعانت از خداوند متعال در برقراری ارتباط و پیگیری موارد مطروحه از سوی مراجع عظام تقلید، ائمه محترم جمعه و جماعت، حوزه های علمیه و شخصیت های روحانی و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.
 
در حکم جنتی خطاب به سعید الفتی نیز آمده است: نظر به سوابق درخشان و ارزنده جناب عالی در دوران دفاع مقدس و برخورداری از روحیه ایثارگری، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب می شوید. امید می رود با استعانت از خداوند متعال در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برقراری ارتباط مستمر با ایثارگران حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه به منظور شناخت نیازها و رفع مشکلات آنان و انجام سایر امور محوله موفق و موید باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین