کد خبر: ۲۲۴۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

قول مجری برزیلی برای مراسم «توپ طلا»

مجری سرشناس برزیلی از ایرانی‌ها به خاطر پوشش نامناسب خود در مراسم «قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل» عذرخواهی کرد. او گفت در مراسم «توپ طلا» لباسی را بر تن خواهد کرد که همگان به راحتی بتوانند او را ببینند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرناندا لیما در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که چندی پیش در برزیل برگزار شد، لباسی را بر تن کرد که به مذاق بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان خوش نیامد تا جایی که باعث شد بسیاری حاضر نشوند پای گیرنده‌های خود بنشینند تا این مراسم مهیج را به صورت زنده نگاه کنند.

این مجری برزیلی در گفت و گویی که با روزنامه‌ "دیلی میل " انگلیس داشت سخنان جالبی را بر زبان آورد. او گفت که با پوشیدن لباسی که در برزیل بر تن کرد قصد توهین به هیچ فرهنگ و مللی را نداشت.

لیما که در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در زوریخ سوئیس هم حاضر خواهد بود، گفت در این مراسم لباسی را بر تن خواهد کرد که دیگر توهین به هیچ ملت و فرهنگی نباشد: " به خاطر جنجالی که به دنبال پوشیدن لباس من به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم . من قصد توهین به ایرانی‌ها را نداشتم. در جایزه توپ طلا لباسی را بر تن خواهم کرد که همگان به راحتی بتوانند این برنامه را ببینند. "
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین