کد خبر: ۲۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

حضور ایرانسل در کنفرانس ملی مدیریت بحران

ایرانسل در کنفرانس ملی مدیریت بحران به معرفی آخرین دستاوردها و خدمات ویژه خود در حوزه مدیریت بحران و حوادث غیرمترفبه می پردازد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ایرانسل با برپایی غرفه ای در کنفرانس ملی مدیریت بحران و اچ اس ای (HSE)در شریان های حیاتی، صنایع و مدیریت شهری که همزمان با سالروز وقوع زلزله بم برگزار خواهد شد، به معرفی آخرین دستاوردهای مخابراتی خود برای پیشگیری از توقف سرویس، تامین زیرساخت های ارتباطی در شرایط بحران و حوادث غیرمترقبه و همچنین فرهنگ نهادینه درون سازمانی مدیریت کاهش مصرف انرژی و کاهش تاثیر انتشار گازهای گلخانه ای و آلودگی هوا در راستای اهداف ملی و جهانی می پردازد.

در برگزاری این کنفرانس ۲ روزه ، علاوه بر ایرانسل وزارتخانه های نفت، نیرو، معدن و تجارت، ارتباطات، بهداشت، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان امداد و نجات، حفاظت از محیط زیست، آب و فاضلاب کشور و صدا و سیما نیز همکاری دارند.

گفتنی است: کنفرانس ملی مدیریت بحران و اچ اس ای (HSE) در شریان های حیاتی، صنایع و مدیریت شهری، چهارم و پنجم دیماه همزمان با دهمین سالروز وقوع زلزله بم، در مرکز آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران (مجتمع فرهنگی امام علی (ع)) واقع در انتهای غربی بزرگراه همت، تقاطع بزرگراه‌های همت-آزادگان، شهرک گلستان (راه‌آهن)، خیابان گل‌ها، یاس ۶، خیابان طوبی، جنب آتش‌نشانی برگزار خواهد شد.

حضور ایرانسل در دومین نمایشگاه موبایل و تبلت قم


همچنین ایرانسل از حضور در دومین نمایشگاه صنعت موبایل، تبلت، دوربین، سیستمهای حفاظتی و امنیتی قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل: ایرانسل با حضور در دومین نمایشگاه صنعت موبایل، تبلت، دوربین، سیستمهای حفاظتی و امنیتی به ارائه خدمات به مشترکین می پردازد.

همچنین شرایط شرکت در جشنواره زمستان ۹۲ ایرانسل و نحوه استفاده از خدمات جدید از جمله جزیره هوشمند ایرانسل به اطلاع بازدیدکنندگان خواهد رسید و آنها می توانند با راهنمایی های کارشناسان این مرکز در جشنواره زمستان ایرانسل نیز شرکت کنند.

گفتنی است: دومین نمایشگاه صنعت موبایل، تبلت، دوربین، سیستمهای حفاظتی و امنیتی قم از پنجم لغایت هشتم دی ماه جاری و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی قم پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین