کد خبر: ۲۲۴۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

غرویان: چارچوب فکری احمدی‌نژاد از سوی مردم طرد شده است

شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی می گوید چارچوب فکري احمدي‌نژاد از سوي ملت ايران طرد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش آریا، محسن غرويان در خصوص فعاليت احمدي‌نژاد براي مجلس دهم، اظهار داشت: به طور قطع در فعاليت آقاي احمدي‌نژاد براي مجلس دهم يا معرفي افرادي که موافق و هماهنگ با ايشان هستند شکي وجود ندارد چرا که طيف فکري وي مانند جبهه پايداري و آيت‌الله مصباح است و آنها نيز در صدد فعاليت‌هايي براي مجلس دهم هستند.

وي در ادامه افزود: به اعتقاد من جبهه پايداري در صدد است تا ادامه فعاليت‌هاي سياسي و اجتماعي خود را در قالب ورود به مجلس تعقيب کند، اما در مورد اينکه شخص آقاي احمدي‌نژاد نامزد شود يا اينکه فردي را از ليست مورد نظر براي کانديداتوري معرفي کند نيازمند زمان هستيم.

غرويان با اشاره به اقبال مردم از احمدي‌نژاد در انتخابات مجلس دهم، بيان داشت: با توجه به شرايط فعلي جامعه و سابقه 8 ساله رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد و همچنين شناختي که مردم از وي در مدت طولاني دارند بعيد مي‌دانم مردم  به وي و نمايندگان مورد نظر آقاي احمدي‌نژاد اقبالي داشته باشند و به طور کلي چارچوب فکري آقاي احمدي نژاد از سوي ملت ايران طرد شده است.

غرويان خاطر نشان کرد: با توجه به اختلاس هاي ميلياردي که ملت ايران همچنان درگير آن است و مردم در انتظار محاکماتي هستند تا در مورد اختلاس‌ها از دولت آقاي احمدي‌نژاد صورت گيرد و نتيجه سرقت‌ها و اختلاس‌هايي که از بيت المال در طي 8 سال گذشته صورت گرفته موجب شده نوعي بي اعتمادي از سوي مردم به احمدي‌نژاد حاصل شود . اينکه مردم خواستار پاسخ از دولت گذشته هستند امري طبيعي است چرا که جفاي بزرگي به ملت شده است لذا مردم از حکومت ديني انتظار شفاف سازي دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین