کد خبر: ۲۲۴۹۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

پژو 405 باز هم قربانی گرفت

فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت از واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 طی شب گذشته در محور جیرفت – ساردوئیه و جان باختن 3 نفر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ‌ایسنا، سروان "حسین مسکونی" با اعلام این خبر گفت: شب گذشته در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 در محور مواصلاتی جیرفت به ساردوئیه، بلافاصله ماموران پاسگاه ساردوئیه به همراه کارشناس تصادفات به محل سانحه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در بررسی صحنه واژگونی مشخص شد خودروی پژو پس از منحرف شدن از مسیر جاده واژگون شده و متاسفانه 3 سرنشین خودرو به دلیل شدت جراحات وارده، فوت کرده‌اند.

مسکونی افزود: پس از بررسی سانحه از سوی کارشناس تصادفات، علت وقوع این سانحه رانندگی را عدم توانایی در کنترل و هدایت وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت غیر مجاز اعلام کرد.

واژگونی کامیون در محور رفسنجان- کرمان، مرگ راننده را رقم زد

فرمانده انتظامی رفسنجان نیز از واژگونی یک دستگاه کامیون، شب گذشته در محور کرمان و جان باختن راننده آن خبر داد.

سرهنگ "محمد مهدوی نیا" گفت: شب گذشته در پی واژگونی یک دستگاه کامیون بنز در محور مواصلاتی کرمان به رفسنجان، بلافاصله ماموران پاسگاه کبوترخان به محل سانحه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: در بررسی صحنه سانحه مشخص شد کامیون بنز پس از منحرف شدن از مسیر جاده واژگون گردیده و متاسفانه سرنشین خودرو در دم فوت کرد.

مهدوی نیا افزود: علت وقوع این سانحه رانندگی، عدم توجه به جلوی راننده کامیون اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان از رانندگان خواست هنگام رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کنند و با دقت کامل به امر رانندگی توجه کرده و از انجام اقداماتی از جمله صحبت کردن با تلفن‌، خوردن و آشامیدن‌، توجه و صحبت کردن با سرنشینان خودرو و بی توجهی به جلو و... خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین