کد خبر: ۲۲۴۹۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱

پژویان کلید شورای رقابت را به شیوا داد

عصر امروز جمشید پژویان رسماً کلید شورای رقابت را به رضا شیوا رئیس جدید این شورا تحویل می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد از استعفای جمشید پژویان از ریاست شورای رقابت عصر چهارشنبه 27 آذر ماه اعضای این شورا تشکیل جلسه دادند و رئیس جدید شورا را انتخاب کردند.

برهمین اساس با رأی اکثریت اعضای شورای رقابت، رضا شیوا جایگزین پژویان شد؛ آنطور که جمشید پژویان در حاشیه بازدید از خبرگزاری تسنیم به خبرنگاران ما گفت بناست عصر روز جاری کلید شورای رقابت رسماً به شیوا تحویل داده شود.

به گزارش تسنیم، گفتنی است شیوا طی هفته های اخیر با حکم رئیس جمهور به عضویت شورا درآمد. در حکم حسن روحانی خطاب به شیوا و خداداد کاشی آمده است: در اجرای جزء (3) بند (الف) ماده (53) و همچنین بند (2) ماده (55) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، با عنایت به تخصص و تجربیات ارزنده شما و بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، به موجب این حکم به عنوان عضو شورای رقابت منصوب می شوید. توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین