کد خبر: ۲۲۴۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰

پرونده محسن قهرمانی عدله محکمه پسند ندارد

رئیس کمیته مسابقات فوتبال گفت: هیچ عدله محکمه‌پسندی در پرونده محسن قهرمانی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات فوتبال دقایقی پیش در پایان بازی فوتبال ابومسلم و پاس همدان در مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اینطور که بنده در جریان قرار دادرم هیچ‌گونه عدله و دلیل محکمه‌پسندی مبنی بر محکوم بودن محسن قهرمانی وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه این اتفاق نباید به این شکل رسانه‌ای و با آبروی افراد بازی می‌شد چون قهرمانی زحمات بسیار زیادی برای داوری کشور کشیده و تاکنون نیز هیچ دلیلی که دال بر محکوم بودن وی باشد در پرونده‌اش وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال تصریح کرد: در یان اتفاق با آبروی افراد و خانواده آنها بازی شده و بنده معتقد هستم اگر چیزی هم وجود داشت که در حال حاضر وجود ندارد باید در خود کمیته انضباطی و یا مراجع قضایی پیگیری می‌شد.

بهروان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر دلیلی مبنی بر محکومیت قهرمانی وجود ندارد پس چرا حکم آن از طریق کمیته انضباطی اعلام نمی‌شود گفت: این موضوع را باید از مسئولان کمیته انضباطی سوال کرد، اما تا آنجا که بنده می‌دانم هیچ عدله‌ مستندی در مورد قهرمانی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: قهرمانی در طول این چند سال برای فوتبال کشور در عرصه داوری کشیده و نباید خدمات او را تنها با یک حرف زیر سوال برد ما نیز امیدواریم تا کمیته انضباطی هر چه سریعتر نظر خود را در این مورد ارائه دهد تا جامعه مظلوم داوری بتواند به حق پایمال شده خود دست یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین