کد خبر: ۲۲۵۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

خـالد مشعل، دیپلمـاسی ظریـف را ستـود

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگوی تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان درگذشت مادر وی را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل به نمایندگی از ملت فلسطین و جنبش حماس درگذشت والده وزیر خارجه را به وی تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای بازماندگان وی صبر و بردباری مسألت نمود.

مشعل همچنین از ظریف خواست سلام و درود وی را خدمت رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و دولت جمهوری اسلامی ایران تقدیم کند.

از سوی دیگر، خالد مشعل تلاش های خردمندانه وزیر خارجه ایران و دیپلماسی موفق و کارساز
وی در عرصه های عربی، اسلامی و بین المللی را ستود و موفقیت، اقتدار و سربلندی را برای دولت و ملت عزیز جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان خواستار شد.

ابو ولید همچنین حمایت های ثابت و همیشگی دولت جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت اسلامی فلسطین را ستود.

در همین راستا، وزیر خارجه ایران نیز حرص و پافشاری مشعل بر ادامه روابط و همکاری عمیق جنبش متبوعش با جمهوری اسلامی ایران را مورد تقدیر قرار داد و از او به خاطر عرض تسلیت درگذشته والده‌اش تشکر کرد.

ظریف همچنین بر موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد و مقاومت و مبارزات قهرمانانه جنبش حماس در برابر دشمن غاصب صهیونیستی را ستود و تاکید کرد که ملت ایران و فلسطین هر دو در جبهه ای واحد علیه دشمن صهیونیستی می جنگند.

خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران نیز با ارسال پیامی به دکتر ظریف، درگذشته والده وی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند سبحان برای مرحومه بخشش و مغفرت و برای بازماندگان ایشان نیز صبر و شکیبایی مسألت نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین