کد خبر: ۲۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
پزشک معالج تشریح کرد؛

آخرین وضعیت شوماخر پس از عمل دوم

پزشکان معالج راننده افسانه ای مسابقات فرمول یک عمل دوم جراحی را روی مغز شوماخر انجام دادند با این حال از هر گونه اظهار نظر در خصوص بهبودی وی خودداری کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که میشائیل شوماخر همچنان به خاطر حادثه اسکی در کوه‌های آلپ در بیمارستان گرونوبل در جنوب فرانسه از حالت کما خارج نشده است پزشکان وی مجبور به انجام دومین عمل جراحی روی مغز وی شدند تا شاید از این طریق لخته خونی که در مغز وی وجود دارد را به حرکت در آورند.

پروفسور ژان فرانسوا، پزشک معالج وی بعد از انجام دومین عمل جراحی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز خیلی زود است که این عمل جراحی را موفقیت آمیز بدانیم اگرچه همه چیز خیلی خوب پیش رفت. با این حال باید صبر کرد تا در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی توان اظهار نظر کرد که وی به سرعت سلامتی خود را باز خواهد یافت. این عمل برای کاهش تورم در مغز و خونریزی داخلی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی اخبار حاکی از آن است که شوماخر هنگام برخورد به صخره سنگی 60 تا 100 کیلومتر سرعت داشته است ولی پزشکان عنوان کرده‌اند که این حادثه حتی در صورتی که اسکی باز با سرعت 10 کیلومتری هم در حال حرکت باشد امکانپذیر است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین