کد خبر: ۲۲۵۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳

پیروزی تمامی مدعیان در لیگ برتر انگلیس

آرسنال چلسی و لیورپول هفته بیستم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری هشت دیدار ادامه یافت که در آن آرسنال موفق شد با برتری 2 بر صفر برابر کاردیف در دقایق پایانی بار دیگر به صدر جدول بازگردد. شاگردان آرسن ونگر در خانه کار سختی برابر کاردیف داشتند و برای رسیدن به اولین گل خود 88 دقیقه صبر کردند تا اینکه نیکولاس بندتر موفق شد توپچی‌های لندن را پیش بیندازد و 2 دقیقه بعد تئو والکات گل دوم را به ثمر رساند تا آرسنال سه امتیاز خانگی این دیدار را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

چلسی نیز با هدایت ژوزه مورینیو موفق شد در خانه ساوث همپتون با سه گل به پیروزی برسد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. فرناندو تورس در دقیقه 60 روی پاس اسکار گل نخست آبی‌های لندن را به ثمر رساند. در ادامه ویلیان موفق شد در دقیقه 71 با شوتی سنگین روی پاس اسکار، گل دوم را به ثمر برساند.

درخشش هافبک برزیلی چلسی پایانی نداشت و اسکار موفق شد دقیقه 82 گل سوم تیمش را هم به ثمر برساند.

فولام که اشکان دژاگه را در اختیار دارد نیز در خانه به دیدار وستهام رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد. اشکان دژاگه در این دیدار 90 دقیقه روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

لیورپول دیگر تیم مدعی نیز با دو گل هال سیتی را شکست داد. دانیل آگر و لوئیس سوارس در این دیدار برای لیورپول گلزنی کردند.

به گزارش ایسنا، در تنها دیدار باقی مانده هفته بیستم امشب منچستریونایتد میزبان تاتنهام است. در جدول رده‌بندی لیگ برتر آرسنال با 45 امتیاز در صدر قرار دارد، منچسترسیتی با 44 امتیاز دوم است و چلسی با 43 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین