کد خبر: ۲۲۵۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

معاون ضرغامی: صداوسیما 5 هزار میلیارد بودجه نیاز دارد

نیمی از بودجه‌ صداوسیما را دولت می‌دهد و نیم دیگر را دولت ما را مکلف می‌کند بر اساس قانون برنامه از آگهی‌ها و کارهایی که با این دستگاه مشارکت می‌کنیم تامین کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اکنون صداوسیما به بیش از 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، در حالی که هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده، آن هم اگر تخصیصش را کامل بدهند.

دکتر علی دارابی درباره راه‌اندازی شبکه‌های جدید با وجود مشکلات مالی صداوسیما، بیان کرد: راه‌اندازی شبکه‌های جدید نیاز است، صداوسیما برای تولید و همچنین گذر از آنالوگ به دیجیتال، کارهای فنی‌ و همچنین توسعه کمی و کیفی به خصوص در حوزه‌ی برون‌مرزی به بیش از 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

وی همچنین درباره‌ی صحبت اخیرش با تهیه‌کنندگان مبنی بر اینکه حاضر است همه بودجه آگهی‌ها را به مجلس بدهد و مجلس در عوض به صداوسیما اعتبارات دهد، عنوان کرد: نیمی از بودجه‌ صداوسیما را دولت می‌دهد و نیم دیگر را دولت ما را مکلف می‌کند بر اساس قانون برنامه از آگهی‌ها و کارهایی که با این دستگاه مشارکت می‌کنیم تامین کنیم.

معاون سیما خاطرنشان کرد: ما اعلام کردیم نیمی از مبلغ آن مشارکتی را که ما باید دربیاوریم، خود دولت و مجلس تامین کنند و کل برنامه‌ریزی‌اش را خود دولت انجام دهد؛ آن هزینه را به ما بدهند چون گاهی وقت‌ها ما در مقام این قرار می‌گیریم که می‌گویند آگهی‌ها زیاد شده است یا آگهی‌ها، آگهی‌های خاصی شده‌اند.

دارابی تاکید کرد: ما صریحا اعلام کردیم که صداوسیما این آمادگی را دارد که در صورت تامین اعتبار کل بودجه سازمان از سوی دولت، نیم دیگر از بودجه و اعتبار را که ما باید تامین کنیم، آنها بدهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین