کد خبر: ۲۲۵۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

افشای معمای 17 ماهه مرگ زن در خانه آتشين

معماي 17 ماهه قتل زني جوان در خانه آتشين با اعترافات تكان‌دهنده برادرش فاش شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، روز 25 تيرماه سال 91 بود كه بازپرس ويژه قتل در جريان آتش‌سوزي خانه‌اي و مرگ مرموز زن جواني در مشهد قرار گرفت.

دقايقي بعد تيمي از مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي خود را به محل آتش‌سوزي در محدوده بلوار سرافرازان مشهد رساندند.آتش‌نشانان مشهد نيز پس از خاموش كردن آتش‌ با بررسي‌هاي ويژه اعلام كردند اين اقدام عمدي بوده است.

همين كافي بود تا تيمي از پزشكي قانوني به معاينه جسد زن جوان بپردازند و مشخص شد وي پيش از آتش‌سوزي با اصابت ضربات سنگين به سرش از پاي درآمده است.

با جنايي شدن اين آتش‌سوزي پدر زن جوان خود را به دادسرا رساند و ادعا كرد دامادش مي‌تواند قاتل باشد و خواستار دستگيري‌اش شد.رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در باره اين پرونده به شوك گفت: تحقيقات كارآگاهان از شوهر قرباني به نتيجه‌اي نرسيد و پليس بار ديگر پيگيري علمي و تخصصي اين پرونده را در دستور كار خود قرار داد.

سرهنگ حسين بيدمشكي افزود: تحقيقات تخصصي كارآگاهان به سرنخ‌هاي جديدي رسيد و برادر قرباني را عامل جنايت شناخت و مظنون تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت. اين مرد كه در برابر دلايل پليسي راهي براي فرار از حقيقت پيش رو نداشت پس از 17 ماه پرده از راز قتل خواهرش برداشت.

اعتراف به خواهركشي

برادر جنايتكار در برابر بازپرس ويژه قتل ايستاد و گفت: از مدت‌ها پيش با خواهرم اختلافاتي داشتم. روز جنايت در خانه تنها بوديم كه با هم حرفمان شد و گلاويز شديم. از كوره در رفته بودم. ضربه محكمي به سرش زدم. سرش بشدت با ديوار برخورد كرد و بيهوش روي زمين افتاد. خيلي ترسيده بودم. وقتي مي‌خواستم بلندش كنم فهميدم ديگر زنده نيست و نفس نمي‌كشد.من به خاطر اين‌كه كسي از موضوع بويي نبرد و همه چيز عادي به نظر برسد خانه را به آتش‌ كشيدم و جسد خواهرم در ميان شعله‌هاي آتش سوخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین