کد خبر: ۲۲۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

فتح الله زاده: ژنرال هفت ستاره هستم!

مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه‌ترین صحبت‌هایش به تمام مسائل و حواشی پیرامون این باشگاه؛ از حرکت آرش برهانی تا کمبود بازیکن و انتقال پژمان منتظری به قطر پرداخت. فتح الله زاده همچنین از افرادی در داخل باشگاه یاد کرد که به خاطر دعواهای شخصی قصد به هم ریختن تیم را دارند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی فتح الله زاده در پایان تمرین صبح امروز یکشنبه استقلال که در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور یافت و ابتدا درباره حرکت آرش برهانی اظهار داشت: عده‌ای قصد دارند امیر قلعه نویی را به خاطر حرکت آرش برهانی تحریک کنند که این حرکت جوانمردانه نیست. قلعه نویی گفته است باید فیلم را ببینم. باید دید خود بازیکن هم چه می‌گوید. حرف آرش این است که چون نتوانسته به تیم کمک کند و گل بزند، این حرکت را انجام داده و به کلمن لگد زده است.

به گزارش مهر، وی افزود: این با آن حرفی که در دهان قلعه نویی می‌گذارند فرق دارد. من هم جای قلعه نویی باشم برخورد می‌کنم. ولی میرشاد ماجدی (سرپرست استقلال) به من گفت که آرش به این خاطر این کار را کرده که نتوانسته است گل بزند.

* از تصمیم قلعه نویی حمایت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال من از سرمربی تیم حمایت می‌کنم. او هر تصمیمی که بگیرد من از آن حمایت خواهم کرد.

* هر نوع بی انضباطی محکوم است
فتح الله زاده در پاسخ به این سئوال که چرا پیش از این با حرکتی مشابه که توسط مهدی نظری انجام شده بود، برخوردی صورت نگرفت، یادآور شد: من این حرکت را از نظری ندیدم و از شما می‌شنوم. به هر حال این به سرمربی و سرپرست تیم بر می‌گردد. مگر مدیرعامل کنار زمین است که بخواهد با این حرکتها برخورد کند؟ من هر نوع بی انضباطی را محکوم می‌کنم و معتقدم باید با آن برخورد شود ولی سرمربی و سرپرست باید به من در این خصوص اطلاع بدهند.

* بازیکن برزیلی را با 120 هزار دلار می‌آورم
وی ادامه داد: وظیفه مدیرعامل این است که دنبال خرید بازیکن برود. اگر تیم بازیکن بخواهد و من نیاورم، آن وقت مشکل از من است. الان یک بازیکن برزیلی را بدون واسطه آورده‌ایم که قیمت آن حدود 120 هزار دلار برایمان آب خورده است. اگر می‌خواستیم از طریق واسطه این بازیکن را بیاوریم، بالای 200 هزار دلار باید خرج می‌کردیم. اگر این بازیکن نیامد، آن وقت باید بروید و مدیرعامل تیم پاسخگو باشد.

* حاضرم در این شرایط 500 هزار دلار هم برای خرید بازیکن بدهم!
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: الان هم گفته‌ام که آمادگی خرید بازیکن استاندارد و خوب را داریم. حتی حاضرم 500 هزار دلار هم بدهم. من این پول را هر طور که شده تهیه می‌کنم. به کادر فنی هم گفتم دست شما بسته نیست و در هر پستی که بازیکن می‌خواهید، اعلام کنید.

* پژمان منتظری به ما لطف داشت
فتح الله زاده در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سئوالی مبنی بر هجمه‌ای که علیه پژمان منتظری بعد از حضور این بازیکن در تیم ام صلال قطر ایجاد شده است، اظهار داشت: بعضی از مطالبی که نوشته می‌شود برای من تعجب آور است. شاید هم من نمی‌فهمم! وقتی یک بازیکن با یک باشگاه قرارداد ندارد، دیگر چه کار می‌شود کرد؟ مگر می‌شود یک بازیکن را به زور نگه داشت؟ پژمان می‌خواست ابتدای فصل برود ولی به او گفتم ما مشکل داریم و بهتر است در لیگ قهرمانان آسیا هم با ما بماند. او قبول کرد و تا نیم فصل کنار ما ماند. پژمان به ما لطف کرد ولی آیا حالا ما باید زیر حرفمان بزنیم.

* قرارداد منتظری یکساله بسته شده بود
وی ادامه داد: پژمان حتی آنقدر به ما اطمینان داشت که قراردادش را یکساله با ما بست چون فدراسیون فوتبال قبول نمی‌کرد قرارداد شش ماهه باشد. او به ما اطمینان کرد و ما هم نمی‌توانستیم از اعتمادش سوء استفاده کنیم.

* قلعه نویی یک مدافع می‌خواست
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: با این حال یک گلایه از پژمان دارم. ضمن تشکر به خاطر تمام زحماتی که این بازیکن برای ما کشید، با این حال وی نیم فصل قطعی به ما نگفت که از استقلال جدا می‌شود. قلعه نویی قصد داشت یک مدافع در نیم فصل بگیرد ولی پژمان آن موقع به ما اعلام نکرد که حتما از استقلال جدا می‌شود.

* کسی نباید پژمان را اذیت کند
فتح الله زاده در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: هیچ کس نباید پژمان را به خاطر جدایی از استقلال اذیت کند. این بازیکن اگر فردا روزی هم به استقلال برگردد من با او قرارداد سفید امضا می‌کنم.

* عده‌ای در باشگاه دعوایشان را به تیم می‌کشانند
وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود پژمان منتظری از استقلال طلب 900 میلیون تومانی دارد، گفت: مگر کل قرارداد پژمان چقدر بوده که باید به او 900 میلیون تومان بدهیم؟

در این لحظه خبرنگاران گفتند 1 میلیارد و 200 میلیون تومان. فتح الله زاده در واکنش به این مبلغ، گفت: اگر اینطور بود که باید به پژمان 600 میلیون تومان می‌دادیم نه 900 میلیون. چون او تا نیم فصل برای ما بازی کرده است. متاسفانه عده‌ای که سرنخ آنها در باشگاه است، و نمی‌توان از آنها نام برد نباید دعوایشان را به تیم مرتبط کنند. من این افراد را می‌شناسم ولی چون در آستانه دربی هستیم اسمشان را نمی‌گویم تا تیم به هم نریزد.

* بهتر از پرسپولیس به بازیکنان پول داده‌ام
مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: وقتی به بازیکن پول می‌دهیم یک عده انتقاد می‌کنند، وقتی هم پول نمی‌دهیم یک عده دیگر منتقد می‌شوند. ما نصف قرارداد پژمان را به او پرداخت کردیم. به اکثر بازیکنان استقلال خوب پول داده‌ام. قطعا بهتر از پرسپولیس به بازیکنانم پول داده‌ام. البته فقط سیاوش اکبرپور، هاشم بیک زاده و امیرحسین صادقی هیچ پولی نگرفته‌اند ولی بقیه بازیکنان بیشتر از سایر تیم‌ها پول گرفته‌اند.

* جباری به خاطر بی پولی ما از استقلال نرفت

فتح الله زاده افزود: عده‌ای می‌گویند بی پولی عامل بازیکن نگرفتن ماست. حتی می‌گویند جباری به خاطر بی پولی ما از استقلال رفت در حالی که اینطور نبود. من همان موقع از کادر فنی خواستم اسم بازیکن دیگری را به من بدهند تا جذبش کنم، مگر فقط یک بازیکن روی زمین داریم!

* برند ایرانی را سرمربی استقلال کردیم!
وی همچنین با تمجید از امیر قلعه نویی، تصریح کرد: شما نگاه کنید در بازی با فجر با چه شرایطی پیروز شدیم. دفاع ما کامل عوض شده بود ولی ما این بازی را هم بردیم. ما یک برند ایرانی را سرمربی کردیم که خودش یک تیم است! ارزش قلعه نویی از پنج بازیکن هم بیشتر است! ما مربی خوب و باهوشی داریم که تیم را به خوبی رهبری می‌کند.

* هواداران، تنها نگرانی من هستند
مدیرعامل استقلال گفت: تنها نگرانی من فقط هواداران هستند. امیدوارم آنها برای بازی با استقلال اهواز به  ورزشگاه بیایند تا خود را برای دربی آماده کنیم. ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. نمی‌گویم مدعی قهرمانی؛ تاکید می‌کنم که یکی از مدعیان قهرمانی.

* رویانیان می‌ترسد!
فتح الله زاده درباره کُری خواندن محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیس دربی را می‌برد، گفت: کسی که می‌ترسد این حرف‌ها را می‌زند!

* پرسپولیس چه چیزی شده که ما نشدیم؟
وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر انتقادات تند حسن روشن از مدیریت باشگاه استقلال در جشن 50 سالگی پرسپولیس، تصریح کرد: روشن سالهاست که صحبت‌های تندی می‌کند. تا زمانی که لقب و اسم پیشکسوت روی این افراد است، به آنها احترام می‌گذارم و توهین‌ها را تحمل می‌کنم. روشن می‌گوید پرسپولیس الان باشگاه شده است. می‌خواهم بدانم پرسپولیس چه چیزی شده که ما نشده‌ایم؟! الان اینجا (کمپ استقلال) را ببینید. من هیچ کاری نکرده باشم این کمپ را درست کرده‌ام تا بازیکنانم با خیال راحت تمرین کنند و ارزش افزوده آن میلیاردی باشد.

* با احترام به قلعه‌نویی، ژنرال 7 ستاره هستم
فتح الله زاده همچنین ادامه داد: ما هم کارهای زیادی در استقلال انجام داده‌ایم. البته من هفت تا قهرمانی با استقلال دارم و با احترام به امیر قلعه نویی باید بگویم من ژنرال هست ستاره هستم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین