کد خبر: ۲۲۶۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

بارش برف و سرما مدارس کرمان، کرمانشاه و کهکیلویه را به تعطیلی کشاند

همزمان با بارش برف سنگین مناطق سردسیری استان، همه ادارات و مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در دو شهرستان بویراحمد و دنا تعطیل شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به علت بارش برف برخی مدارس استان کرمانشاه روز دوشنبه 16دی‌ماه تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مدارس ابتدایی و راهنمایی اسلام‌آباد غرب، دالاهو، گواور، کنگاور، حمیل، گهواره و ماهیدشت امروز بدلیل بارش برف تعطیل است.

همچنین مدارس ابتدایی شهرهای کرمانشاه، هرسین، سنقر، بیستون، دینور و صحنه نیز تعطیل اعلام شد.

بارش برف از عصر روزگذشته در اکثر نقاط استان کرمانشاه شروع شد.

مدارس ابتدایی برخی از مناطق استان کرمان نیز امروز به دلیل بارش شدید برف تعطیل شد.

به گزارش فارس، بارش برف و باران که از شب گذشته در استان کرمان آغاز شده است، موجب تعطیلی مدارس ابتدایی هفت شهر در استان کرمان شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: در شهرستان بردسیر‌ مدارس ابتدایی در شهر بردسیر‌، لاله‌زار و گلزار امروز دوشنبه 16 دی ماه تعطیل است.

سالاری تصریح کرد: مدارس ابتدایی شهرستان شهر‌بابک‌، کشکوئیه رفسنجان، انار و راین نیز امروز تعطیل است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امروز دوشنبه 16 دی همه مدارس و ادرات استان شهرستان‌های بویراحمد و دنا به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل است.

پژمان نیک‌اقبالی اظهار کرد: همزمان با بارش برف سنگین مناطق سردسیری استان، همه ادارات و مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در دو شهرستان بویراحمد و دنا تعطیل شدند.

وی گفت: در این میان تنها ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل آب و گاز و برق و مخابرات و همچنین شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان باید بر سر کار خود برای خدمات‌رسانی به مردم حاضر باشند.

از آموزش و پرورش بویراحمد هم خبر رسید که همه مدارس در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و لوداب و مارگون در مقاطع مختلف تعطیل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین