کد خبر: ۲۲۶۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

اخبار غیر رسمی از بابک زنجانی در زندان (طنز)

شایان حسین نژاد در روزنامه قانون نوشت:همانطور که می دانید ب.ز میلیاردر معروف در بازداشت به سر می برد و همه دوست دارند بدانند که شرایط نگهداری او در زندان چگونه است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی ازمسئولان که خودش را منبع آگاه معرفی کرد، گفت: «شرایط محل نگهداری میلیاردر زندانی مانند همه زندانیان انفرادی، در یک اتاق 12 متری و یک چشمه است که برای فرد بازداشت شده مشکلی به وجود نیاید.» ای بابا ما این همه درخواست آب داشتیم و حالا برای میلیاردر معروف چشمه خصوصی در نظر گرفته اند که هر وقت نیاز داشت از آبش بخورد و مشکلی برایش به وجود نیاید؟

اصلا همین را که فهمیدیم بی خیال منابع آگاه شدیم و رفتیم سراغ منابع ناآگاه. در همین راستا یک منبع ناآگاه گفت: «ب.ز اولین بارش نیست که به زندان می رود و دفعه اول بدون اینکه خوابی را تعبیر کند تبدیل به عزیز ایران شد. حالا شلوار شیرازی پوشیده و دور بند می چرخد و هر کسی که پررو بازی در بیاورد را آویزان می کند و پوستش را می کند و برای تولید چرم به کشورهای همسایه صادر می کند.»

همین منبع ناآگاه اشاره کرد: «البته روایت دیگری وجود دارد که می گوید راننده رئیس زندان شده و صبح قبل از خروس خوان رئیس را می آورد و شب بعد از بوق سگ رئیس را برمی گرداند. بین این زمان نیز که رئیس با او کاری ندارد به مسافرکشی مشغول است تا حقوق ماهانه 29 میلیارد تومان کارمندان و کارگرانش عقب نیفتد.»یک منبع آب نیز گفت: «ب.ز تبدیل به مسئول خرید زندان شده و حتی در آمدش بیشتر از قبل است و اصلا دوست ندارد از زندان خارج شود.»

یک منبع فیس بوک نیز اشاره کرد:«خودم دیدم که شلوار سفید پوشیده بود و حرکات منشوری ترکمنی انجام می داد و شاباش می گرفت.» در اینجا که منابع تمام شده بودند یکی از بشکه های ذخایر نفتی گفت: «ب.ز سفارش ساخت یک باب زندان در کنار دریا را داده است و اگر همین روزها دیدید خواننده های زیر زمینی دستگیر شدند بدانید سفارش موسیقی زنده داده است. در ضمن از امروز دست به اعتصاب غذا زده و جز جوجه کباب و چنجه چیز دیگری نمی خورد!»

البته از آنجایی که ما دلمان کوچک است و طاقت زندانی شدن کسی را نداریم، آن هم کسی که وثیقه ندارد که آزاد شود، اعلام می کنیم کاری به حکم نداریم که حکم روی کاغذ مال محکمه است حتی حکم دویست هزارتومنی.گلریزون می کنیم واسه کسی که آزاد شه از این چاردیواری که همه دنیا چهار دیواریه. البته چندتا هواپیما و یک سری بانک و کلی شرکت هم کنارش هست که چشم گاوه.یه مردکه واسه جیبش کلی پول تدارک دیده، وجدانش بالاتر از این پولاست که نفتیه! سلامتی باغبونی که ته باغ رو دیده، سلامتی میدون آزادی، سلامتی زندونی های پر ملاقاتی...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین