کد خبر: ۲۲۶۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸

جزئیات سفر ظریف به لبنان

عدنان منصور وزیر خارجه لبنان اظهار داشت محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، 13 ژانویه(23 دی) به لبنان سفر می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر خارجه لبنان با اشاره به عدم ارتباط سفر محمد جواد ظریف به لبنان با موضوع مرگ تروریست سعودی عامل حمله به سفارت ایران، جزئیات این سفر را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، عدنان منصور وزیر خارجه لبنان  اظهار داشت محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران، 13 ژانویه(23 دی) به لبنان سفر می‌کند.

وی افزود اینکه برخی این سفر را به مساله ماجد الماجد(تروریست سعودی و سرکرده گردان عبدالله عزام که اخیرا به طرز مشکوکی مرد) مرتبط می دانند، درست نیست و این سفر از قبل برنامه ریزی شده بود.

عدنان منصور خاطر نشان کرد در سفر ظریف به لبنان درباره روابط دوجانبه و پروتکل ها و توافق نامه های امضا شده میان ایران و لبنان و میزان اجرای آن بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 به گزارش تسنیم، وی افزود ایران و لبنان از سال 1997 میلادی  تا کنون، 28توافق نامه با یکدیگر امضا کرده اند، اما اجرای این توافقات در سطح روابط سیاسی ویژه و منحصر به فرد میان دو کشور نیست.

وزیر خارجه لبنان خاطر نشان کرد ما به آنچه در سوریه می گذرد، همانند اوضاع تمام منطقه اهتمام داریم و از جامعه جهانی می‌خواهیم به وظیفه خود برای توقف تروریسم عمل کند.

خاطرنشان می شود مرضیه افخم در نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران  با تایید خبر سفر ظریف به لبنان عنوان کرد: این سفر به زودی انجام می‌شود و در حال برنامه‌ریزی در این خصوص هستیم و به محض اینکه زمان انجام آن قطعی شود، اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین