کد خبر: ۲۲۶۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

کاخ سفید: افزایش تحریم‌ها درهای دیپلماسی با ایران را می‌بندد

کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مشخص نیست اعضای کنگره چرا از لایحه‌ای حمایت می‌کنند که درهای دیپلماسی را می‌بندد و آمریکا را به سمت جنگ با ایران سوق می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس، هافینگتون پست، کاخ سفید شب گذشته گروهی از سناتورها که به دنبال افزایش تحریمها علیه ایران هستند را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که فشار سنا آمریکا را به سمت جنگ با ایران سوق می‌دهد. 

«برنادت میهن» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در بیانیه ای گفت: اگر "اعضای مشخص" کنگره می‌خواهند که آمریکا رویکرد نظامی اتخاذ کند خودشان باید در جبهه افکار عمومی آمریکا پیشقدم شوند.

وی گفت: به عبارت دیگر مشخص نیست که چرا اعضای کنگره از لایحه ای حمایت می‌کنند که درهای دیپلماسی را می‌بندد و واشنگتن را در مسیر رویکرد نظامی در برابر برنامه هسته ای قرار می‌دهد.

براساس این گزارش، منظور کاخ سفید از "اعضای مشخص" کنگره افرادی نظیر سناتور «باب منندز» رئیس کمیته روابط خارجی سنا است که تحت تاثیر لابیهای اسرائیلی به دنبال تنگ تر کردن حلقه تحریم‌ها علیه ایران هستند.

طی روزهای گذشته بیش از 50 نفر از اعضای سنای آمریکا از لایحه افزایش تحریمها علیه ایران حمایت کرده‌اند، رویکردی که کاخ سفید با آن مخالف است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین