کد خبر: ۲۲۶۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
دیدار با لاریجانی در صدر برنامه‌ها

شیخ‌الاسلام: هیئت پارلمانی ایرلند فردا وارد تهران می‌‌شود

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس از دیدار هیئت پارلمانی ایرلند با رئیس مجلس خبر داد و گفت: این هیئت فردا وارد تهران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از سفر هیئت پارلمانی ایرلند به تهران خبر داد و گفت: این هیئت پارلمانی فردا 21 دی وارد تهران می‌شود.

وی افزود: رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی پارلمان ایرلند در رأس هیئتی پارلمانی فردا وارد تهران می‌شود. این هیئت پارلمانی اقامتی 4 روزه در تهران خواهد داشت.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس اظهار داشت: این سفر به دعوت علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس انجام می‌شود.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی پارلمان ایرلند، در این سفر 4 روزه، ضمن دیدار با همتای ایرانی‌اش، با تعدادی از مقامات سیاسی و پارلمانی کشورمان نیز دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند، گفت: این هیئت پارلمانی در دیدارهای خود با مقامات کشورمان، در مورد روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف گفت‌وگوهایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: قرار است، رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی پارلمان ایرلند، فردا شنبه و پس از ورود به تهران، ابتدا دیداری با علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس داشته و سپس با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین