کد خبر: ۲۲۶۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

آزار و اذيت دختران خردسال در كلاس خصوصي ورزش

مربي 60 ساله كه به بهانه برگزاري كلاس‌هاي خصوصي ورزشي دختر بچه‌ها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد، در مشهد دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش قانون، هفته گذشته والدين دختر 10 ساله اي با مراجعه به اداره آگاهي مشهد راز جنايت‌هاي سياه مربي شيطان صفت را فاش كردند.

پدر نيلوفر به ماموران گفت: حدود دو ماه قبل دخترم را در كلاس ورزشي ثبت نام كردم. نيلوفر را هر روز همسرم به باشگاه مي‌برد و همزمان با تمام شدن كلاسش به خانه باز مي‌گرداند. در ابتدا دخترم علاقه زيادي به اين رشته ورزشي از خود نشان مي‌داد و روزهايي كه كلاس داشت از يك ساعت قبل آماده رفتن به باشگاه بود.

پس از مدتي مربي باشگاه مدعي شد دخترم استعداد خوبي در اين رشته دارد و خواست براي نيلوفر كلاس خصوصي تشكيل دهد تا او را براي مسابقات استاني آماده كند. وي ادامه داد: ما هم به خاطر علاقه اي كه دخترمان داشت با اين درخواست موافقت كرده و نيلوفر روزهاي جمعه براي تمرين‌هاي ويژه به خانه مربي مي‌رفت.

چند هفته اي از اين ماجرا گذشت و رفتار دخترم به طور ناگهاني تغيير كرد. ديگر تمايلي براي ورزش نداشت و روزهاي جمعه با اكراه به خانه مربي مي‌رفت. اين رفتارش باعث شك ما شده بود به همين خاطر با يك مشاور صحبت كرديم كه او مدعي شد موضوعي باعث وحشت نيلوفر شده است.

 بالاخره همسرم با نيلوفر صحبت كرد كه دخترمان در حالي كه به شدت مي‌ترسيد، گفت: روزهاي جمعه او مرا مورد آزار و اذيت قرار مي‌دهد و تهديد كرده كه موضوع را به كسي نگويم. پس از افشاي اين راز تصميم به طرح شكايت گرفتيم.

همزمان با طرح اين شكايت تيمي‌از ماموران تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند. بررسي ماموران نشان داد، متهم مرد 60 ساله اي است كه به بهانه تمرين‌هاي تخصصي دختر بچه‌هاي ديگر را نيز به خانه اش كشانده است. تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت تا اينكه خانواده دو دختر بچه ديگر نيز با مراجعه به پليس آگاهي شكايت‌هاي مشابهي را طرح كردند. شكايت‌ها نشان مي‌داد، با توجه به رفتار و سن مرد شيطان صفت خانواده‌ها اجازه مي‌دادند كه دخترشان براي تمرين به خانه مربي بروند.

 سرهنگ حسين بيدمشكي‌، رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در اين باره گفت: با تكميل تحقيقات متهم با دستور قضايي شناسايي و دستگير شد.

متهم در ابتدا منكر هرگونه جرمي‌بود اما پس از رو به رو شدن با طعمه‌هايش لب به اعتراف گشود.

وي افزود: تحقيقات از متهم در اداره آگاهي ادامه دارد و تاكنون خانواده سه دختر بچه با مراجعه به پليس شكايت كرده اند.

 رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در پايان به خانواده‌ها هشدار داد: قبل ثبت نام كردن فرزندشان در كلاس‌هاي فرهنگي و ورزشي درباره محيط برگزاري كلاس‌ها و مربي تحقيقات لازم را انجام دهند و با توجه به رفتار ظاهري افراد فرزندان خود را در اختيار آنان قرار ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین