کد خبر: ۲۲۶۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵

زمین‌خواری یک میلیارد و 440 میلیون ریالی در علی آبادکتول

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: 24 هزار متر از زمین های اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و 440 میلیون ریال در سطح شهرستان علی آبادکتول از تصرف زمین خواران خارج شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ ˈعلی اکبر جاویدانˈ شنبه شب در این باره اظهار کرد: پس از کسب اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر این که تعدادی افراد سودجو در منطقه کوهستانی شهرستان علی آبادکتول اقدام به تصرف و در اختیار گرفتن اراضی ملی می کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی های انجام شده حکایت از آن داشت که متهمان مساحت قابل توجهی از اراضی ملی را در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان به صورت عدوانی و غیرقانونی به تصرف خود درآورده بودند. 

سرهنگ جاویدان گفت: کارگروهی برای پیگیری و رسیدگی جدی پرونده با همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط و مقام قضایی تشکیل و چهار تن از متهمان که در منطقه اقدام به تصرف اراضی ملی می کردند شناسایی و احضار شدند.

به گفته وی، با استفاده از نقشه های مرجع، ملی بودن اراضی مذکور به اثبات رسید.

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در مجموع 24 هزار متر از زمین های منابع طبیعی و اراضی ملی در منطقه روستاهای کوهستانی شهرستان با اخذ دستورات قضائی از تصرف زمین خواران خارج و به منابع ملی بازگردانده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین