کد خبر: ۲۲۶۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

قلیان در نگاه کفاشیان

در مورد کسانی که به طور موقت ممنوع کار شده اند باید بگویم که هنوز نمی توان گفت آنها مقصر هستند و باید بیشتر این مساله را بررسی کنیم. مطمئن باشید با خاطیان برخورد جدی خواهیم کرد و امیدوارم باشگاه های ما در کنار مسایل ورزشی به مسایل فرهنگی نیز بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فدراسیون فوتبال در خصوص قلیان کشیدن بازیکنان تیم فوتبال زیر 22سال، گفت: این مساله نشان می دهد در تیم های پایه ما مشکل مدیریتی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان در حاشیه جلسه مدیران عامل باشگاههای فوتسال به خبرنگاران افزود: اتفاقی که افتاده است فاجعه نیست و این موضوع نشان می دهد که درتیم های پایه ضعف مدیریت وجود دارد.

تصاویر منتشره در برخی رسانه ها نشان می داد که برخی بازیکنان تیم فوتبال زیر 22سال و برخی اعضای کادر فنی این تیم در حاشیه اردوی کشی قلیان کشیده اند.

کمیته انضباطی این بازیکنان و کادر فنی را با محرومیت هایی مواجه کرده است.

کفاشیان ادامه داد: در اردوی جزیره کیش به طور حتم کنترل لازم روی بازیکنان انجام نشده اما در شرایطی هستیم که ما باید تصمیم درستی را اتخاذ کنیم. کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی به این پرونده هستند و منتظریم تا تحقیقاتشان کامل شود.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد کسانی که به طور موقت ممنوع کار شده اند باید بگویم که هنوز نمی توان گفت آنها مقصر هستند و باید بیشتر این مساله را بررسی کنیم. مطمئن باشید با خاطیان برخورد جدی خواهیم کرد و امیدوارم باشگاه های ما در کنار مسایل ورزشی به مسایل فرهنگی نیز بپردازند.

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران به همراه بعضی از اعضای کادر فنی در اردوی این تیم در جزیره کیش به کشیدن قلیان در هتل محل اقامت خود پرداخته اند.

کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت پرونده محسن قهرمانی گفت: برای اثبات بعضی مسایل باید تحقیقات کاملی صورت می گرفت زیرا این پرونده حساس است. به طور حتم عواقب این پرونده در زندگی محسن قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: کمیته قضایی اعلام کرده است، رسیدگی به این مساله به پایان رسیده و قصد دارند مشورت هایی را امروز و فردا انجام دهند. از رای مدنظر دوستان خبری ندارم و اگر قطعی شود به من هم اعلام خواهند کرد.

کفاشیان در خصوص تورنمنت آمریکا گفت: ابتدا باید منتظر باشیم تا تیم های شرکت کننده و زمان برگزاری مسابقات مشخص شود و پس از آن ما با کادر فنی خود نشستی را برگزار کنیم و اگر آنها موافقت کردند، در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به دیگر بازی های مدنظر برای تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما دیدار با کویت را در پیش رو داریم و همچنین بازی دوستانه با گینه نیز نهایی شده است.

کفاشیان در خصوص دیدار دوستانه با تیم آفریقا جنوبی اظهار داشت: کارلوس کی روش برای هماهنگی لازم رفته است و احتمال قطعی شدن این بازی نیز وجود دارد. برای بعد از تعطیلی لیگ، بازی های دوستانه ای را در نظر داریم که به احتمال فراوان این بازی ها در اردوی اروپا و آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیشنهاداتی از تیم های اروپایی داشته ایم اما تا زمانی که نهایی نشود و قرارداد امضا نکنیم آنها را اعلام نخواهیم کرد. مطمئن باشید هرچه به جام جهانی نزدیک تر شویم، راحت تر می توانیم با تیم های مدنظر بازی کنیم.

کفاشیان در باره وضعیت همکاری با کی روش برای بعد از جام جهانی گفت: پیشنهادات خود را به او ارایه داده ایم تا بعد از جام جهانی خیلی سریع کار خود را برای جام ملت های آسیا ادامه دهیم. به طور حتم اگر بخواهیم بعد از جام جهانی، کار خود را دیر شروع کنیم در جام ملت ها دچار مشکل می شویم و اولویت فدراسیون فوتبال با کی روش و برنامه هایش است.

وی تاکید کرد: از کی روش رضایت داریم و به همین دلیل به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم. کی روش اعلام کرده در آن زمان باید پیشنهادات خود را بررسی کند و سپس تصمیم نهایی را بگیرد. همچنین به کی روش اعلام کرده ایم اگر قصد ادامه همکاری با ما را ندارد، یک مربی توانمند را پیشنهاد دهد.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص نشست با مدیران باشگاه های فوتسال گفت: باید از خانواده فوتسال تشکر کنم که همیشه برای این رشته زحمت کشیده اند. برنامه ریزی های خوبی برای فوتسال شده و ما هم از این پس حمایت بیشتری خواهیم کرد.

وی در باره ورودی تیم های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ریز کارهای فوتسال وارد نمی شوم زیرا همیشه معتقد بودم آنها باید مستقل عمل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین