کد خبر: ۲۲۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲

نکونام:خوشحالم که به الکویت پیوستم/عکس

جواد نکونام از پیوستن به باشگاه الکویت ابراز خوشحالی کرد. رییس باشگاه الکویت هم به ستایش از نکونام پرداخت و او را بازیکن بزرگی دانست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جواد نکونام که چند روز پیش از استقلال جدا شد با تیم الکویت کویت به توافق رسید و با این تیم تا پایان فصل قرارداد بست.

به گزارش ایسنا، نکونام با حضور در باشگاه الکویت قرارداد خود را به ثبت رساند. در باشگاه الکویت ، عبدالعزیز المرزوق - رییس باشگاه ، ولید راشد- نایب رییس و مدیر برنامه‌های نکونام حضور داشتند.



المرزوق ، نایب رییس باشگاه الکویت در گفت و گویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، حضور نکونام در این تیم را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. او گفت: باشگاه الکویت همواره به دنبال آن است تا بهترین بازیکنان را جذب کند. جواد نکونام بازیکنی است که موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است و یک بازیکن سرشناس به شمار می‌آید. او در تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه اوساسونا و چند باشگاه دیگر ایرانی و حوزه خلیج فارس بازی کرده است. امیدوارم که او بتواند به تیم ما کمک کند.

جواد نکونام هم از پیوستن به باشگاه الکویت ابراز خوشحالی کرد. او گفت: باشگاه الکویت یکی از قوی‌ترین تیم‌های خلیج فارس و آسیا است. تمام تلاش خود را به کار می برم تا بتوانم برای این تیم موفق ظاهر شوم. می‌خواهم از رییس هیات مدیره و رییس افتخاری الکویت تشکر کنم که به خوبی از من استقبال و پذیرایی کردند. ما مذاکرات حرفه‌ای داشتیم و در نهایت دو طرف تصمیم گرفتند که با هم به توافق برسند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین