کد خبر: ۲۲۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴

طنز/ افشاگری درباره ماری جوانا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

در خبرها خواندیم ماده مخدری به نام «گل» به تازگی در کشور رایج شده است. در این زمینه یک روانپزشک هم مصاحبه ای کرده و گفته: نام‌‌گذاری این ماده، احتمالا به این دلیل است که خانواده و جامعه به مصرف آن حساس نشوند و نام این ماده وحشت و بدبینی را به همراه نداشته باشد.

مورد مجهول ماری جوانا
البته اگر روانپزشک هم نمی‌گفت، کاملا معلوم بود که مروجان این دیوهای خانمان‌برانداز سعی دارند با تغییر اسامی‌مواد مخدر، قبح و همچنین ترس از آن را از بین ببرند. همانطور که می‌دانید پروژه عادی‌سازی مواد مخدر یکی از دسیسه‌های قدیمی‌غرب است. شما به همین ماریجوانا نگاه کنید. یعنی چی ماریجوانا؟ همین ماریجوانا یک دهه پدر و مادرهای غربی را حالا درست نیست بگوییم اُسکُل، ولی دچار سردرگمی‌کرده بود. به‌طوری که این بندگان خدا هر وقت زنگ می‌زدند به این پسر ناخلف، می‌گفت: دارم ماری‌جوانا می‌کشم. پدر و مادر هم فکر می‌کردند پسره سر به راه شده و به فکر ازدواج افتاده، اسم طرف هم لابد ماری جواناست. آنقدر شوق و ذوق داشتند که برایشان سوال نمی‌شد که آخه پسر! دختر مردم را مگر می‌کِشند؟! کش بیاد جواب پدر و مادرش رو چی باید بدیم؟ البته والدین آمریکایی بعدا با حقایق ماریجوانا آشنا شدند، تا حدی که در یک مورد دختره واقعا اسمش ماری جوانا بود، ولی والدین آگاه، پسر را یک سال بستند به تخت و پسره بنده خدا تا می‌آمد بگوید ماریجوانا اسم دختره است، پدره می‌زد تو دهنش که shut up father! Angal of society boy (ترجمه: خفه شو بابا. پسره انگل اجتماع)

تلطیف نام مواد مخدر
حالا که غرب دیده حنای ماریجوانا دیگر رنگی ندارد، با اضافه کردن محرک‌های خطرناک به آن، «گل» را به بازار عرضه کرده که خانواده و جامعه به مصرف آن حساس نشوند. آنها طی برنامه پیچیده‌ای قصد دارند تا محصول بعدی را با سوءاستفاده شرم‌آور از نام یکی از مجریان محبوب سیما، به نام «هرمز شجاعی‌مهر» به بازار بفرستند که حساسیت خانواده‌ها نسبت به این قضیه به کلی از بین برود. اگر این روند تلطیف نام مواد مخدر همینطور ادامه پیدا کند، بعید نیست در روزهای آینده شاهد بیرون آمدن تولیداتی با نام های «صورتی»، «عجق»، «عجیج»، «مخدل»، همچنین «کامران و هومن» و «مریم حیدرزاده» باشیم.

در راستای «گل» و «بلبل» سازی مواد
ماه، جیگر، تیکه، بلا، جووون، مهوش، پریوش و اسکارلت ژوهانسون از جمله واژه‌های موقوف‌المعانی با گل هستند که قرار است به زودی به بازار عرضه شوند. گفتیم که اگر کسی در آینده موارد بالا را تعارف زد، خام نشوید قبول کنید. مواد مخدر است!
دیالوگ در دکه روزنامه فروشی (چندماه بعد)
- آقا بی‌زحمت یه گل بده.
- خاک بر سرت! بدبخت! معتاد! انگل! آفت! سربار جامعه! خجالت بکش، تمام بدنت کرم افتاده.
- پس یه ابرار ورزشی بدین.
- آفرین به این اراده. بفرما. این شکلات رو هم بگیر جایزه‌ات که ترک کردی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین