کد خبر: ۲۲۷۴۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰

برترین برنامه‌های گفت‌وگو محور تلویزیون معرفی شدند

در آیین پایانی سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم تهیه‌کنندگان برنامه‌های «نود»، «آسمان شب»، «پایش»، «سمت خدا»، «مجله تئاتر» و «ماه عسل» در بخش گفتگو محور جایزه سرو زرین جشنواره را دریافت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام‌جم که چهارشنبه (25 دی ماه) برگزار شد، جایزه‌ی بهترین برنامه‌ی اجتماعی در سه ساله اخیر به احسان علیخانی تهیه‌کننده «ماه عسل» اختصاص داده شده که با برنامه‌های «زنده باد زندگی» و «پارک ملت» رقابت می‌کرد.

علیخانی که خود اجرای اختتامیه‌ی سومین جشنواره جام‌جم را عهده‌دار بود، به هنگام معرفی برترین برنامه اجتماعی، از عادل فردوسی‌پور کمک خواست و اعلام کرد که رویش نمی‌شود برگزیده را معرفی کند.

فردوسی‌پور هم خطاب به وی گفت، با جمله‌ای که گفتی معلوم شد چه برنامه‌ای برتر شده است.

همچنین در بخش فرهنگی و هنری جایزه سرو طلای جشنواره به نیما دهقان، تهیه‌کننده «مجله تئاتر» که با برنامه‌های «دستان» شبکه آموزش و «هفت» شبکه سه رقابت می‌کرد، اهدا شد.

از بین برنامه‌های «این شب‌ها»، «سمت خدا» و «معرفت»، سه نامزد بخش گفتگو محور معارفی، سید عبدالمجید رکنی (تهیه‌کننده «سمت خدا») به روی سن آمد و در بخش اقتصادی نیز محسن تربت‌دوست (تهیه‌کننده «پایش») سرو طلای جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، در بخش برنامه‌های گفتگو محور علمی نیز فواد صفاریان، تهیه‌کننده «آسمان شب» شبکه چهار برگزیده شد.

برنامه «نود» نیز با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، به عنوان برترین برنامه ورزشی گفت‌وگو محور تلویزیون معرفی شد.

برنامه «نود» در این بخش با برنامه‌های «میدان» و «ورزش از نگاه دو» رقابت می‌کرد.

جایزه ویژه برترین برنامه با رویکرد ارزشی و انقلابی پیگیری مطالبات مردم و رهبری به دو برنامه «راز» نادر طالب‌زاده و ثریا (محسن مقصودی) اهدا شد.

در بخش طراحی و اجرای برنامه‌هایی با مخاطب خاص، دو شبکه از مجموعه معاونت سیما حائز دریافت جایزه ویژه شدند: فرهاد مختاری(مدیر گروه نوجوان شبکه دو) و محمد حسین رنجبران (مدیر گروه اجتماعی شبکه قرآن).

به گزارش ایسنا، در بخش استمرار و حفظ هویت برنامه‌هایی با سابقه طولانی بهرام شفیع (ورزش و مردم) و حجت‌الاسلام قرائتی (درس‌هایی از قرآن) سرو زرین دریافت کردند که جواد آل احمد به نمایندگی از حجت‌الاسلام قرائتی این جایزه را دریافت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین