کد خبر: ۲۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
پس از انجام دو عمل جراحی؛

مهدی کروبی از بیمارستان مرخص شد

فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی با انتشار یک نامه خطاب به مردم٬ به تشریح آخرین وضعیت جسمی همسرش پرداخت و نوشت: روز گذشته مهدی کروبی پس از طی ۹ روز دوره سخت درمانی و انجام ۲ عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش بهارنیوز، در بخشی از نامه فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی پیرامون آخرین وضعیت جسمی ایشان آمده است: وضعیت جسمی همسرم به شدت آسیب دیده به نحوی که در ۶ ماه گذشته دوبار در بیمارستان لاله جهت درمان و جراحی بستری شدند. دیروز جمعه برابر با ۲۷ دی ماه، آقای کروبی بعد از ۹ روز بستری بودن در "بیمارستان آراد” و انجام دو عمل جراحی از بیمارستان مرخص شدند. عمل جراحی لامینکتومی برای برطرف کردن دیسک برجسته و تنگی کانال نخاعی شان توسط استاد برجسته دکتر عباسیان به همراه تیمی از متخصصان انجام شد.

خدا را شاکریم که در حال حاضر بهبود نسبی حاصل شده و ان‌شاالله در پرتو دعا خیر دوستان و همراهان و توجه باری تعالی ایشان سلامت خود را به زودی بازیابند. ضمن ابلاغ سلام، قدردانی و درودهای بسیار همسرم برای تک تک دوستان در داخل و خارج که به طرق مختلف مراتب محبت خود را در این چند سال اعلام کرده‌اند، برخود لازم می دانم مراتب سپاس و تشکر خود را از تیم پزشکی و پرستاری و دیگر همکاران محترم آن بیمارستان اعلام نمایم. 

همچنین لازم است به این نکته اشاره نمایم که وزارت اطلاعات و مامورین امنیتی در چند هفته گذشته همکاری لازم جهت پیگیری امور درمانی و بستری شدن ایشان در بیمارستان را مبذول داشتند. 

همچنین سومین خواهر مهدی کروبی صبح روز جمعه درگذشت. ایشان دو خواهر دیگر خود به نام‌های محدثه و زینب را که مادر شهید بودند را نیز از دست داده بود. پیکر این مرحومه در قم تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

آیت‌الله صانعی و فرزندان میرحسین موسوی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت خواهر مهدی کروبی را تسلیت گفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین