کد خبر: ۲۲۷۸۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
آگهی

درباره "درب ضد سرقت" بیشتر بدانید

درب‌های ضد سرقت به دلیل امنیت و استحکام قوی‌تری که نسبت به درب‌های معمولی داشته‌اند، امروزه مورد استقبال مالکان و سازندگان قرار گرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای که ما در زمان خرید خانه به آن دقت فراوانی می‌کنیم امنیت می‌باشد. موارد مختلفی در محیط سبب افزایش امنیت می‌شوند که می‌توان به درب ضد سرقت ترک، دوربین‌های مداربسته و ... اشاره کرد. انسان‌ها از زمان‌های گذشته تا کنون بر این تلاش بوده‌اند تا بتوانند وسایل و لوازمی را اختراع کنند تا به ایجاد امنیت کمک کنند و این با وجودیست که ما این روزها شاهد استفاده گسترده از درب‌های ضد سرقت برای امکان مختلف نظیر محیط‌های کاری، فروشگاه‌ها، منازل و...هستیم. 

درب‌های ضد سرقت به دلیل امنیت و استحکام قوی‌تری که نسبت به درب‌های معمولی داشته‌اند، امروزه مورد استقبال مالکان و سازندگان قرار گرفته‌اند. در گذشته از درب‌های چوبی استفاده می‌شد که علاوه بر نداشتن استحکام اصلا ایمن نیز نبودند و سارقان خیلی راحت میتوانستند این دربها را بشکنند و یا دربها را از لولا دربیاورند به ساختمان وارد شوند. 

ولی درب ضد سرقت در مقابل هر گونه ضربه، فشار یا دست کاری کردن قفل ایمن بوده و این اجازه را به سارقان نمیدهد که به محیط وارد شوند. 

دربهای ضد سرقت

- این دربها با توجه به جنس چارچوب آنها دارای نمونه های چوبی و فلزی می باشند. نوع فلزی شامل انواع آلومینیومی، استیلی و آهنی می شود. 

- زمانی می توانیم یک درب را ضد سرقت و مطمئن بنامیم که بر روی آن یک قفل با امنیت کامل نصب شده باشد. 

- قفل های هوشمند از مدرن ترین و ایمن ترین قفل ضد سرقت به شمار می روند که در نمونه های اثرانگشتی و کارتی وجود داشته اند. 

- برخی از قفل های هوشمند تجهیز شده به سیستم ورود و خروج افراد نیز می باشند که می توان از این موارد برای سازمان ها و اداره ها نیز استفاده کرد. 

- دربهای ضد سرقت علاوه بر اینکه به حفظ امنیت کمک می کنند بلکه در مقابل رطوبت ، صدا نیز مقاوم می باشند و یک عایق مناسب برای سرما و گرما به شمار می روند. 

در بازار ایران نمونه های ترکیه ، ایرانی و چینی دربهای ضد سرقت وجود داشته است و در نوع ترکیه ی کیفیت و قیمت بالاتری نیز وجود داشته است و بعد از آن میتوان نمونه های ایرانی و چینی را در رده بندی قرار داد و همچنین درب لابی نیز کیفیت خاص خود را دارد. 

این مورد را در خصوص درب های ضد سرقت نیز بخاطر داشته باشید که وجود درب های ضد سرقت شما را در برابر خطرهای همانند آتش سوزی و زلزله کمک بیشتری خواهد کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خجالت بکشید و با جان و مال مردم به خاطر چند ریال بازی نکنید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
2
درب ضد سرقت یک عنوان متقلبانه است چون وقتی کلید ساز میتونه بازش کنه پس دزد هم میتونه و شما رسانه ها با اینچنین تبلیغات دروغینی، آب به آسیاب سارقین میریزید و زن و بچه مردم را در مقابله با سارقین خشن قرار میدید.

...از اینجور تبلیغات شرم کنید. درست مثل اینکه پول بگیری برای غذایی تبلیغ کنید که سلامت جامعه را به خطر میندازه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین