کد خبر: ۲۲۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

هواشناسی: "تهران" گرمتر و آلوده تر می شود

طی سه روز آینده جو در اکثر مناطق کشور آرام خواهد بود و از اینرو طی این مدت پدیده افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله پیش بینی می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه اول بهمن ماه 92" در برخی مناطق جنوب شرق کشور بارش ای پراکنده رخ می دهد و بتدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، امروز و فردا "چهارشنبه دوم بهمن ماه 92" در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد که این افزایش در سواحل شمالی کشور محسوس تر است و در برخی مناطق غربی سواحل دریای خزر با وزش باد گرم همراه خواهد بود همچنین روز پنجشنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و سپس شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش های پراکنده و کاهش دما پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، طی سه روز آینده جو در اکثر مناطق کشور آرام خواهد بود و از اینرو طی این مدت پدیده افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت  از جمله پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمی ابری، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهی و شهر تهران، غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 12 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است که نسبت به روز های گذشته گرمتر شده است و طی روزهای آینده نیز با افزایش 7 درجه ای دما نسبت به روزهای گذشته روبرو می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین