کد خبر: ۲۲۸۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛

استقلال در نیمه نخست ذوب‌آهن را شکست داد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور با برتری شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت.‌
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 16:40 امروز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد تیم استقلال در پایان نیمه نخست با یک گل از حریف خود پیش افتاده است. جی لوید ساموئل در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد.

دو تیم در آغاز این دیدار بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند تا جایی که در 25 دقیقه ابتدایی این بازی هیچ خطری روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در دقیقه 26 توپ مستقیم پشت مدافعان ذوب‌آهن به بیک‌زاده رسید ولی تعلل این بازیکن باعث شد تا زاویه برای شوتزنی او تنگ شود و این فرصت را از دست بدهد.

نخستین خطر جدی این نیمه را ذوبی‌ها در دقیقه 28 ایجاد کردند. در یک ضد حمله میلاد غریبی فرصت خوبی برای گشودن دروازه رحمتی داشت اما با وجود کنترل خوبی که داشت ضربه نهایی را بد زد تا رحمتی آن را دفع کند.

در دقیقه 33 این دیدار آندرانیک تیموریان در میانه میدان با آرنج به زیر چشمان سینا عشوری کوبید ولی در میان اعتراض فراوان بازیکنان تیم ذوب‌آهن، علیرضا فغانی داور مسابقه به وی کارت زرد نشان داد تا بعد از دربی او در این دیدار هم از خطر اخراج مستقیم فرار کند.

استقلال در دقیقه 43 به یک ضربه پنالتی دست یافت. ایران نژاد داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن روی عمران‌زاده مرتکب خطای مشکوکی شد که داور آن را پنالتی اعلام کرد و ساموئل توپ را در گوشه چپ دروازه حریف قرار داد تا بدین ترتیب استقلال به گل اول بازی دست یابد.

بعد از این گل آبی‌ها به اداره بازی پرداختند تا با برتری در نیمه نخست به رختکن بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین