کد خبر: ۲۲۸۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

ابراهیمی: رویانیان به خاطر پول رفت

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: محمد رویانیان مدیرعامل این باشگاه فقط به خاطر کمبود منابع مالی از مدیریت این تیم استعفا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «ناصر ابراهیمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه پرسپولیس در طول یک دهه اخیر بیش از 8 مدیرعامل خود را تغییر داده است و «محمد رویانیان» نیز آخرین آنها نخواهد بود، اضافه کرد: وقتی پول نیست، مدیران عامل خسته می شوند و می روند، رویانیان هم به آخر خط رسیده بود و دیگر نمی توانست منابع مالی به باشگاه تزریق کند.

وی افزود: رویانیان در دولت قبلی دستش باز بود و به هر نحوی پول به باشگاه تزریق می کرد اما در دولت جدید دیگر از آن خبرها نبود و او نتوانست با کارت سوخت و اتومبیل های مدل بالا و گرانقیمت، دهان بازیکنان را ببندد.

ابراهیمی گفت: پرسپولیس با این تغییرات، درست به سال 82 بازگشت. در آن سال به یک باره قرارداد بازیکنان جهش زیادی کرد و در ادامه باشگاه به دلیل اینکه نتوانست به تعهدات خود عمل کند، با مشکل روبه رو شد.

وی افزود: در آن سال به علی پروین هشدار دادم، بازیکنان پول هایشان را می خواهند و دیگر تمرین نمی کنند و اگر این روند ادامه یابد، به طور حتم با مشکل روبه رو می شویم که این صحبت ها را نشنید و به مشکل برخوردیم.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: دیگر آن زمان ها گذشته است که بازیکنانی همچون محمد پنجعلی، فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی به عشق علی پروین و پیراهن قرمز، مفت و مجانی برای پرسپولیس بازی کنند، امروز پول حرف اول را در باشگاه پرسپولیس و سایر باشگاه ها می زند و از معرفت و رفاقت ها دیگر خبری نیست.

وی در مورد عملکرد مدیران فوتبالی و غیر فوتبالی در این رشته پرطرفدار نیز گفت: معتقدم باشگاه ها حتما نباید مدیران فوتبالی داشته باشند، اگر باشگاهی مدیر فوتبالی داشته باشد اما پول نداشته باشد موفق نخواهد شد، فوتبال و ورزش پول می خواهد، مدیرعامل باشگاه باید برای تیمش منابع مالی تامین کند تا دخل و خرج باشگاه متعادل شود.

وی در باره اینکه مدیران غیر فوتبالی در سال های اخیر به صورت غیر کارشناسی قیمت بازیکنان را چند برابر کرده و به فوتبال آسیب رسانده اند نیز اظهار داشت: قیمت گذاری روی بسیاری از بازیکنان فوتبال در کشورمان غیر واقعی و غیر کارشناسی است و ارزش کار چنین بازیکنانی بسیار پایین تر از مبلغ قرارداد آنها است.

وی افزود: پول که مال مدیران عامل باشگاه ها نیست و از جیب مردم کشورمان خالی می شود. آنان هر چقدر که بخواهند با بازیکنان قرارداد می بندند اما هنگام پرداخت سررسید با مشکل مواجه شده و کم می آورند، از این رو با مشکل مواجه می شوند.

وی در مورد کناره گیری سعید شیرینی از سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: شیرینی باید می رفت، گویا فکر کرده رفتن محمد رویانیان تلخ است و خواسته با استعفایش، رویانیان را شیرین کند، از این رو از این سمت کناره گیری کرد. سرپرستی حق محمود خوردبین است.

محمد رویانیان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد تبریز از سمتش استعفا داد و هیات مدیره این باشگاه، امروز(چهارشنبه) با این استعفا موافقت کرد و علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین