کد خبر: ۲۲۸۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶

رایزنی‌های قالیباف برای سرلیستی اصولگریان در انتخابات مجلس دهم

عباس پازوکی از اعضای سابق حلقه تیم رسانه‌ای محمد باقر قالیباف در صفحه فیس بوک خود از تلاش‌های شهردار تهران برای سرلیستی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش امید، پازوکی در صفحه فیس بوک حود نوشت :«برخی منابع از استعفای محمد باقر قالیباف از سمت شهرداری تهران خبر می دهند . البته این منابع استعفای قالیباف را قریب الوقوع نمی دانند . بلکه در فرصت قانونی باقی مانده تا انتخابات مجلس دهم این استعفا مطرح می شود تا امکان ثبت نام برای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران به عنوان سرلیست اصولگرایان تهران فراهم شود . ظاهرا آقای قالیباف که از رسیدن به ریاست قوه مجریه ناامید شده در نظر داردشانس خود را برای کسب عنوان ریاست قوه مقننه امتحان کند .

همین منابع از آغاز لابی‌های قالیباف در همین زمینه خبر می دهند . قالیباف که هیچ گاه بدون محافظ و راننده جایی نمی‌رود در حال رانندگی برای یکی از مقامات تصمیم گیر در زمینه انتخابات مجلس بوده است . گفته می‌شود احتمالا برای اینکه کسی شنونده مطالب این دیدار و مشورت نباشد فضای ماشین و بدون راننده مناسب تشخیص داده شده است .

قالیباف تا کنون در ائتلاف‌های مختلفی حضور داشته است . ائتلاف با محمود احمدی‌نژاد ، احمد توکلی ، محسن رضایی و علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و ائتلاف با علی اکبر ولایتی و حدادعادل در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 از جمله ائتلاف هایی بوده که قالیباف حضور داشته .

همچنین وی در انتخابات مجلس هشتم ائتلافی تحت عنوان ائتلاف فراگیر اصولگرایان با عضویت افرادی چون خوشچهره ، افروغ و سعید ابوطالب تشکیل داد در برابر ائتلاف واحد اصولگرایان که البته در اواخر پشت ائتلاف را خالی کرد و سبب ناراحتی چهره هایی چون سعید ابوطالب شد .او اما در انتخابات مجلس نهم کاملا برعکس انتخابات مجلس هشتم از ائتلاف واحد اصولگرایان دفاع کرد .

هر چند تا کنون همه ائتلاف‌های منسوب به قالیباف و همه ائتلاف هایی که خودش در آنها بوده با شکست مواجه شده اما هنوز مشخص نیست قالیباف این دوره قصد دارد با چه کسانی و علیه چه کسانی ائتلاف کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین