کد خبر: ۲۲۸۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

دختر گمشده و 2 خانواده مدعی

چهارشنبه گذشته، ماجرای فروش احتمالی دختری حدود ۳ ساله، در روزنامه خراسان درج شد که از ۲ سال قبل، به طور غیرقانونی توسط افرادی در مشهد نگهداری می شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درج گزارشی در روزنامه خراسان با عنوان «چشمان مهلا در جست وجوی پدر و مادر» تاکنون اعضای ۲ خانواده مدعی شده اند که مهلا دختر آن هاست!

چهارشنبه گذشته، ماجرای فروش احتمالی دختری حدود ۳ ساله، در روزنامه خراسان درج شد که از ۲ سال قبل، به طور غیرقانونی توسط افرادی در مشهد نگهداری می شد.

به دستور قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی شعبه ۸۰۸ مجتمع قضایی شهید قدوسی) ۳ متهم در پرونده «مهلا» دستگیر شدند و دختر خردسال نیز تا تعیین تکلیف به شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مشهد انتقال یافت.

متهمان دستگیر شده در اظهارات خود به تناقض گویی پرداختند و هر کدام از آنان ماجرایی را درباره مهلا تعریف کرد. در این میان یکی از متهمان گفت: فردی دختر ۳ ساله را که قبلا ستایش صدا می کردند برای ما آورد و من هم مبلغی را به عنوان «شیرینی» به او پرداخت کردم.

 این متهم ادامه داد: ما چون فرزندی نداشتیم از او نگهداری کردیم. این گزارش حاکی است: پس از اظهارات متهمان، عکس «مهلا» در روزنامه خراسان درج شد تا افرادی که اطلاعاتی در این باره دارند به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند چرا که احتمال ربوده شدن این کودک نیز وجود دارد.

در پیگیری های خبرنگار خراسان مشخص شد که تاکنون اعضای ۲ خانواده به دایره مبارزه با آدم ربایی و سرقت های مسلحانه پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کرده اند و مدعی شده اند که «دختری که عکس وی در روزنامه خراسان چاپ شده است دختر آنان است»

 یکی از مدعیان که عکس دختر خردسالی را نیز در دست داشت و مدعی بود عکس «مهلا»ست گفت: دخترم را هنگامی که خردسال بود دزدیده اند! این در حالی است که یکی از مدعیان با جدیت به دنبال مهلاست و اعتقاد دارد که او همان گمشده آنان است.

به همین خاطر قاضی صفائیان، هر دو خانواده را به مراکز ذی صلاح معرفی کرد تا پس از انجام آزمایش های پزشکی و DNA، مشخص شود که «مهلا» دختر کدام یک از مدعیان است. شاید هیچ کدام از آنان هم پدر و مادر مهلا نباشند اما تا نتیجه آزمایش های پزشکی باید منتظر ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین