پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۲۲۸۶۲۷
۱۵:۵۵
۱۳۹۲/۱۱/۰۵

واکنش وزیر بهداشت به حادثه خیابان جمهوری

۱۵:۵۵
۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: شفا آنلاین نوشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابرازتاسف عمیق از وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی در خیابان جمهوری و مرگ هولناک دو زن در سقوط از ساختمان محل حادثه گفت: مسولان مربوطه باید کاستی ها را بپذیرند و درقبال مسولیت هایی که پذیرفته اند پاسخگو هم باشند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی ضمن بیان این مطلب گفت: درچنین مواقعی لزومی ندارد که مسولیتها وکاستی ها را به گردن دیگران بیاندازیم .بنابراین باید با واقع بینی وعدم فرافکنی دنبال حل مشکل باشیم.

وزیربهداشت، گفت: به طور قطع ابراز همدردی کاری از پیش نمی برد بلکه باید با شهامت مشکلات را پذیرفت و برای پیشگیری از مشکلات بعدی احتمالی برنامه ریزی و پیش بینی های لازم را در دستورکار قرار داد.
Error Report
ارسال پیام
captcha