کد خبر: ۲۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

شب تلخ پرسپولیس با اتفاقات عجیب کامل شد

چگونه شب تلخ پرسپولیسی‌ها با داستان شیشه و لغو پرواز و پول بلیت کامل شد شب گذشته کاروان پرسپولیس برای بازگشت از اهواز به تهران با اتفاق‌های عجیبی از جنس فوتبال ایرانی روبه‌رو شد تا شب تلخ آنها پس از شکست مقابل فولادخوزستان تکمیل شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز گذشته در اهواز مغلوب فولاد خوزستان شد تا وداع تلخی با جام حذفی داشته باشد.

پس از این باخت پرسپولیسی‌ها هنگام بازگشت به سمت فرودگاه ناگهان با تعدادی هوادار نما روبه‌رو شدند که این هواداران با زدن سنگ به شیشه اتوبوس قرمزپوشان دو شیشه را شکستند و برای قرمزپوشان دردسرساز شدند.

به همین دلیل برای حفظ امنیت بازیکنان پرسپولیس به جای نشستن روی صندلی در راهروهای اتوبوس نشستند. اما نکته جالب این بود که پس از اینکه پرسپولیسی‌ها به فرودگاه رسیدند و آماده رفتن به داخل هواپیما برای پرواز تهران شدند ناگهان راننده اتوبوس درهای ماشین خود را قفل کرد و گفت تا زمانی که به او 3 میلیون تومان پول خسارتش را ندهند ساک‌ها بازیکنان را تحویل نمی‌دهد.

این در شرایطی بود که این راننده کم کم قیمت پیشنهادی‌اش را بالا می‌برد و بازیکنان و کادر فنی البته در غیاب دایی که زودتر به تهران آمده بود به این راننده اعتراض داشتند.

 این در شرایطی بود که سعید شیرینی سرپرست قرمزپوشان در حال تسویه با هتل قرمزپوشان بود. بالاخره پس از چند ساعت جر و بحث و اعتراض پرسپولیسی‌ها به این راننده که درهای ماشین خود را قفل کرده بود پول این راننده داده شد و او نیز چمدان‌ها را پس داد.

نکته جالب این است که این پول توسط برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی، کریم باقری و برخی بازیکنان دیگر پرداخت شد اما پس از این موضوع اتفاق جالب دیگری در فرودگاه اهواز افتاد. با توجه به اینکه دو پرواز اهواز به تهران بنابر دلایلی کنسل شد ایران ایر یکی از هواپیماهای بزرگ خود را برای جابه‌جا کردن مردم از اهواز به تهران به خوزستان اعزام کرد و آنها اعلام کردند که هر فردی که بخواهد سوار هواپیما شود قویا باید با پرداخت پول نقد بلیت تهیه کند.

پرسپولیسی‌ها که بلیت قبلی‌شان کنسل شده بود این بار برای تهیه بلیت به دلیل نداشتن پول دچار دردسر شدند.

قرمزپوشان که بلیت‌هایشان کنسل شده بود به آنها اعلام شد که پولشان را باید در تهران و شرکت هواپیمایی خود بدهند و باید برای تهیه بلیت پول نقد داشته باشند و به همین دلیل بازیکنان و کریم باقری و بهزاد غلامپور دست به جیب شدند و با توجه به اینکه 20 دقیقه وقت داشتند تا مشکل خود را حل کند بلیت‌های خود تهیه کردند در غیر این صورت قرمزپوشان مجبور بودند در فرودگاه ماندگار شوند.

این در شرایطی بود که سعید شیرینی با توجه به پرداخت هزینه‌های هتل و عدم پرداخت پول از طرف باشگاه به وی برای سفر به اهواز نیز دچار مشکلاتی مالی شده بود.

به گزارش فارس، این اتفاقات در فرودگاه اهواز بسیار عجیب بود و حتی برای هواداران باور کردنی نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین