کد خبر: ۲۲۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۲

انتقاد شدید حاج منصور از مخالفان احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : او دو ماه پیش در زمان رای اعتماد به کابینه احمدی نژاد نیز به شدت از منتقدان کابینه پیشنهادی به مجلس انتقاد کرده و عماد افروغ نماینده مردم تهران و جدی ترین مخالف وزیران پیشنهادی رئیس جمهور را «آتش افروغ» خطاب کرده بود.

ارضی همچنین در سخنرانی چند شب قبل خود از انتقاد برخی علما به نحوه بعضی عزاداریها در کشور هم گلایه کرده و تلویحا تهدید کرده است چنانچه این انتقادها ادامه یابد از مداحان خواهد خواست دست از کار بکشند.

وی گفت: اینکه می خواهند به مداحان گیر بدهند، اگر به ما دستور دهند نخوانید دیگر نمی خوانیم. اما اگر به مداحان بگوییم اعتصاب کنید، مداحان هم کار را روی زمین می گذارند و مجالس شما می خوابد.

ارضی گفته است: به من گفته اند ساکت باش، من هم ساکت می نشینم.

چنین سخنانی از جانب ازضی در شرایطی عنوان می شود که برخی از روحانیون برجسته در چند ماه گذشته نسبت به رواج خرافه گرایی و انحراف به واسطه برخی مداحی ها هشدار داده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۳
0
0
يك كسي كه خودش را مداح و مرثيه خوان اهل بيت ع ميداند بايد بيش از اين سعه صدر داشته باشد.اگر بناست اين طيف به حرف عالمان دين گوش ندهند -پس به حرف كي ميخواهند گوش بدهند نكند خودشان را بي نياز از تذكر علما ميدانند و معمولا هم همينطور است اين نوع مداحي چه به درد دين ميخورد اين دين است كه فقط به درد اينها ميخورد.خواهشمند است حرمت دين را با برخورد هاي تند تخريب و هتك نفرماييد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین