کد خبر: ۲۲۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳

تکذیب قرارهای ویلای لواسان خاتمی

محمدعلی ابطحی در استاتوسی فیس بوکی خبر یکی از رسانه های افراطی اصولگرا را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: محمدعلی ابطحی، معاون سیدمحمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری، در صفحه فیس‌بوک خود خبر یکی از سایت‌های افراطی اصولگرایان را تکذیب کرد.

به گزارش آفتاب، وی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «می‌گویم اگر راست بود، چه خوب بود. یک سایتی که قرار است دروغ‌های شفاف بنویسید و حتی بدون بودن چیزکی، چیزها بگوید، اخیراً نوشته که آقای خاتمی در لواسان باغی دارد و شبها من و مرتضی حاجی و صفایی فراهانی و مجید انصاری وعبدالله نوری می‌رویم آنجا و موسیقی زنده‌ای هم اجرا می‌شود و ما تصمیمات راهبردی برای اصلاح‌طلبان می‌گیریم. به آقای خاتمی می‌گویم کاش این دروغ راست بود. می‌دانم نه ملکی در لواسان دارید و نه حتی یک شب چنین بزمی را دیده‌اید، اما اگر چنین فضای با صفایی بود، تصمیمات بهتری می‌شد برای اصلاح‌طلبان گرفت. والا به مولا»

گفتنی است که سایت صلح‌نیوز، چندی پیش مدعی شده بود «سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات پنج شنبه ها با برخی از نزدیکان خود به ویلایش در باغ ملک لواسان می رود در مجلس تفریح رییس دولت اصلاحات بزمی همراه با موسیقی زنده و خواننده ترانه های سنتی تدارک دیده می شود. در بزم سید محمد خاتمی نوازندگان تا پاسی از شب مشغول هستند و عده ای هم به جوک گفتن و بذله گویی مشغول می شوند!»

این سایت که اخیراً به انتشار خبرهای کذب و غیراخلاقی علیه برخی چهره‌های سیاسی اقدام می‌کند، در ادامه خبر خود در خصوص خاتمی می‌نویسد که «برخی از تصمیمات راهبردی جریان اصلاحات در این مکان اتخاذ می‌شود و سپس به پیاده‌نظام‌های رسانه‌ای و میدانی حامی جریان اصلاح‌طلب و حزب مشارکت ابلاغ می‌گردد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین