کد خبر: ۲۲۹۲۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۳

ظریف در مورد شرایط سیاست خارجی به نمایندگان گزارش داد

وزیر امور خارجه در نشست مشترک عصر امروز (چهارشنبه) دولت و مجلس، در مورد شرایط کلی سیاست خارجی کشور به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در این جلسه روسای کمیسیون‌های انرژی، صنایع و معادن، امنیت ملی و سیاست خارجی، اقتصادی و بهداشت و درمان گزارش خود را عمدتاً در مورد مسائل تخصصی کمیسیون‌ها و مسائلی که جامعه با آن‌ها مواجه است ارائه کردند.

وی با اشاره به سخنرانی محمدجواد ظریف در این جلسه اظهار کرد:‌ وزیر امور خارجه نیز در مورد شرایط کلی سیاست خارجی و اینکه وضعیت کشور به گونه‌ای شده است که سایر کشورها علاقه‌مند به داشتن روابط با ایران هستند، توضیحاتی را به نمایندگان مجلس ارائه کرد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس درباره اینکه "آیا وزیر امور خارجه درباره توافقات ژنو نیز صحبت کرد یا خیر؟" پاسخ داد::‌ تنها نکته‌ای که آقای ظریف در سخنان خود به آن اشاره کرد این بود که در این موضوع آنچه اتفاق افتاده و واقعیت‌ها به مردم گفته شده است.

امیری خامکانی خاطرنشان کرد: رییس‌جمهور در حال سخنرانی در مورد شرایط اقتصادی، شرایط داخلی کشور و همچنین ادامه اجرای هدفمندی یارانه‌هاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین